וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנקים: מומלץ לבחון רכישת מניות בת"א ובארה"ב - רמות המחירים אטרקטיוויות

3.3.2001 / 18:53

בנק הפועלים: רק אכזבה משמעותית מההתפתחויות הפוליטיות, המדיניות, הבטחוניות או הכלכליות יגרמו למימושים חדים בשוק המניות


ltpgt
בסקירותיהם השבועיות של שני הבנקים הגדולים, לאומי ופועלים, ממליצים הכלכלנים למשקיעים בעלי אורך רוח לבחון השקעה במניות הנסחרות בת"א ובארה"ב, זאת לנוכח רמות המחירים הנוחות בהן נסחרות רוב המניות כיום.
lt/pgt

ltpgt
להערכת כלכלני בנק פועלים, רק אכזבה משמעותית מההתפתחויות הפוליטיות, המדיניות, הבטחוניות או הכלכליות יגרמו למימושים חדים בשוק המניות, כתוצאה מהמשך יציאה של משקיעים זרים. אחרת, הסבירות לכך נמוכה, מכיוון שכיום המשקיעים העיקריים בשוק הינם משקיעים מוסדיים, כאשר הציבור הרחב כמעט ואינו פעיל.
lt/pgt

ltpgt
כלכלני הבנק ממליצים לאסוף סחורה באופן סלקטיווי, הן בין החברות המסורתיות שנסחרות עדיין במחירים זולים, יחסית, והן בין מניות הטכנולוגיה, בעיקר אלה שרשמו ירידות חדות, אך מאופיינות באיתנות פיננסית ומובילות בתחום פעילותן. בנוסף, ממלצים לבחון השקעה סלקטיבית בבורסה בארה"ב, גם בשל רמות המחירים האטרקטיוויות אליהן הגיעו שעריהן של חלק מהמניות וגם כאמצעי לפיזור הסיכון.
lt/pgt

ltpgt
כלכלני בנק לאומי מציינים כי פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון האחרון של שנת 2000, והתחזיות לרבעון הראשון של השנה, ימשיכו להשפיע על המסחר, כך שהתנודתיות עשויה להימשך. כלכלני הבנק ממליצים על השקעה במניות הכבדות והיציבות, שייפגעו פחות בטווח הקצר, ויהיו הראשונות לתת דחיפה כלפי מעלה לשוק המניות.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully