וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירג'יניה: ניסיון "לתפור תיק" נחשף על ידי המשטרה

3.3.2001 / 18:53

נערה שניסתה להפיל בפח שתיים מחברותיה לספסל הלימודים, באמצעות תדפיסי מחשב נתפסה ותועמד לדין; המקרה גרר ביקורת של רשויות החוק נגד האינטרנט, שמגביר את הפשיעה בקרב הנוער

נערה בת 15 מארצות הברית שניסתה להפליל השבוע שתי בנות באמצעות זיוף חשבונות איי.או.אל. נתפסה על ידי המשטרה. חדשות ABC מדווחים, שהמקרה הוגדר כסכסוך שיצא מכלל שליטה.

הנערה, ששמה לא נחשף עקב היותה קטינה, פנתה ביום רביעי למשטרת מנסס, וירג'יניה, עם תדפיסים של שיחה, שניהלה באמצעות תוכנת המסרים המיידיים "איים" (AIM) של ספקית האינטרנט איי.או.אל. בתדפיסים, איימו שתי הבנות המופללות "לירות ללא אבחנה" בתיכון "אוסבורן" כדי להרוג מורים ותלמידים.

בעקבות הפנייה, מהירה המשטרה להוציא צווים, והחרימה מחשבים מבית הספר, שגם הוזהר מבעוד מועד. אולם העקבות, ביניהם רישומים של ספקית האינטרנט איי.או.אל, הובילו אל הנערה, והמשטרה גילתה שהיא יצרה חשבונות מזויפים לשתי הבנות במחשב האישי שלה.

דובר משטרת מנסס, סמל מרק ג'יי. וולוורטון, מסר, כי הנערה תואשם ככל הנראה בהטרדת הבנות באמצעות מחשב, עבירה מסוג עוון. השלטונות מסרו, שמקרה זה מהווה דוגמה נוספת לכך, שרשת האינטרנט הפכה למקור זמין של פשיעת נוער.

"בני טיפשעשרה חושבים שהם אנונימיים ברשת", אמרה דוברת משטרת מדינת וירג'יניה, לוסי קולדוול. "אבל יש דרכים לגלות מי הם. בכנות, זה לא כל כך קשה, אז לא כדאי להם לנסות".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully