וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרוזיני שנעצר בארץ ניסה להתנקש בנשיא שוורנאדזה

7.7.2003 / 17:33

גאוגרי גלשווילי, אזרח גרוזיה, נעצר בחודש שעבר באקראי; ברשותו נמצאו תמונות של 2 מבכירי עולם הפשע בארץ; היום התברר כי ישב בעבר 7 שנים בכלא הגרוזיני; יואשם בשהייה בלתי חוקית

המשטרה גילתה בחקירת האזרח הגרוזיני שנעצר בארץ בחודש שעבר בחשש שהוא רוצח שכיר, כי הוא ניסה בעבר להתנקש בחייו של נשיא גרוזיה, אדוארד שוורנאדזה. עורך דינו, מרדכי כץ, סיפר היום בבית המשפט כי בשל כך הוא ישב שבע שנים בכלא הגרוזיני.

גאורגי גלשווילי, אזרח גרוזיה, נעצר בחודש שעבר בישראל, בחשד שנשלח להתנקש בחייהם של בכירים בעולם הפשע בלוד. היום התברר, כי גלשווילי השתייך בעבר לארגון פוליטי צבאי בגרוזיה. לאחר שסיים לרצות שבע שנים, הוא שוחרר, בהוראתו של הנשיא אותו התכוון לרצוח. המשטרה מאשימה אותו בשהייה בלתי חוקית בארץ ובגניבה, אך נמנעת מהאשמה בניסיון רצח.

גלשווילי נעצר באקראי, בתום מרדף שניהלה אחריו משטרת התנועה לאחר שנסע מעל המהירות המותרת בכביש ירושלים תל אביב. מהיחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה, נמסר למערכת וואלה! חדשות כי ברשותו של גלשווילי נמצאו אופנוע גנוב, תיעוד מזויף ושתי תמונות של בכירים בעולם הפשע בלוד - האחים מאיר ואיציק אברג'יל. עם זאת, כאמור, המשטרה לא הצליחה לבסס את חשדה לפיה נשלח להתנקש בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully