וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל"ב בקריה

3.3.2001 / 18:53

בית"ר ב"ש מנסה לברוח לליגה. לפני חמישה שבועות, עצרה אותה הפועל בדרבי. היום היא יוצאת למשחק "חוץ" בקרית-גת ותנסה להימנע מתקלות מול השכנה

המחזור ה-25 בליגה הלאומית ייצא היום לדרך ובמרכזו: המוליכה בית"ר ב"ש יוצאת למשחק חוץ קשה (חצי דרבי) בקרית-גת, הפועל כפ"ס תגיע לבית-שאן ושתי האחרונות, הפועל י-ם והכח ר"ג, יפגשו לעימות חזיתי.

בית"ר ב"ש, עם ניצחון מרשים במחזור האחרון 2:4 על הכח ר"ג ועם פער של 4 נקודות בפיסגה, מגיעה היום לקרית גת עם הרבה ביטחון. (14:30, ישפוט: דני קורן).

אורן סגרון ודוד חפר נמצאים לאחרונה בכושר גבוה ויכולתם היא המפתח להמשך ההצלחה של הקבוצה. ג'ינטראס רימקוס המורחק ייעדר.

קרית-גת, השמינית בטבלה, מגיעה אחרי 2:2 שקול מול הפועל ר"ג בשבוע שעבר. המאמן, גילי לנדאו, מקווה לתוספת מחץ עם צירופו השבוע של שרון אביטן. במפגשים הקודמים: 2:5 ו-0:1 לבית"ר.


השניה בטבלה, מכבי אחי נצרת, יוצאת היום גם היא למשחק חוץ, מול מ.ע קרית-אתא (14:30, ישפוט: רמי בן יצחק).

נצרת, שסיימה בשבוע שעבר ב-0:0 ביתי עם הפועל ב"ש, תחסר את שאדי אבו-דיב ואיברהים דודו המוצהבים, אבל לעומת זאת תשחק עם הרכש הטרי, איבאן בולאט, שהגיע מהכח ר"ג.

קרית-אתא מדורגת במקום התשיעי, ומגיעה אחרי הפסד 2:1 בחוץ מול הפועל כפ"ס. אילן טל עזב את הקבוצה ולא ישחק. במפגשים הקודמים: 0:3 ו-0:1 לקרית-אתא.

מבחן האמת של סכנין



בני-סכנין, שירדה למקום החמישי בטבלה, תגיע היום להרצליה למפגש בין זו השוקעת לזו המתעוררת. (14:10, ישפוט: דוד אבוקסיס, שידור ישיר בערוץ הספורט).

סכנין עברה שבוע קשה, אחרי שאוהדי הקבוצה התפרעו בתום ההפסד הביתי 1:0 להפועל בית-שאן וגרמו להתפטרותו של המאמן עזמי נאסר.

עוזר המאמן, מרואן ריאן, ימלא את מקומו ובמקביל אמור לערוך את הבכורה שלו סרגיי דינוב, שוער נבחרת מולדובה, שהגיע על חשבונו של ולטין דוד. ניר סוחר הפצוע בקרסול ייעדר.

גם בהרצליה, המדורגת במקום השביעי אחרי ה-1:4 המרשים בחוץ מול הפועל י-ם, ייעדרו מספר שחקנים, ובראשם ואסילי איבאנוב שהיה אמור לטוס להלווית חמו ברוסיה, ויעקב קורצקי המוצהב. איבאן אבאזה הקרואטי, שהגיע השבוע ממכבי פ"ת, עשוי להשתלב במשחק. במפגשים הקודמים: 1:1 ו-0:0 בסכנין.


שתי האחרונות, הפועל י-ם והכח ר"ג, ייפגשו היום באיצטדיון "וינטר" (14:00, ישפוט: שמואל שטייף). הכח, הלפני אחרונה, תשחק ללא אביבי זוהר המוצהב, אבל עם סרגיי טרטיאק וכפיר לייבוביץ' בהופעת בכורה.

הפועל י-ם, שעברה השבוע זעזוע עם התפטרותו של המאמן אליהו עופר, תודרך ע"י עוזר המאמן ישי בן-הרוש. עופר לוי המוצהב ייעדר, אבל החלוץ סלובודאן זיבקוביץ', הקשר אודי שנורמן והשוער אלכסנדר סאריץ' , עשויים לעלות בהרכב הראשון. במפגשים הקודמים: 1:1 ו-0:2 להפועל י-ם.

שבת: אני הולך לבית שאן


3 קבוצות הרואות את עצמן כמועמדות לגיטימיול לעליה לליגת העל, יופיעו בשני משחקי השבת.

הפועל ב"ש, שבמקום השישי, תארח את הפועל ר"ג, המדורגת עשירית (14:30, ישפוט: יעקב בן-חמו).

בב"ש מצפים לאיצטדיון תומך ורועש וההערכות מדברות על 6,000 צופים. רמי אבו-לאבן אמור לערוך את הבכורה שלו בקבוצה, ורמי אליהו שהיה פצוע בתקופה האחרונה, עשוי לשוב לסגל.

בר"ג ייעדרו משה סורמלו המוצהב, והבלם הפצוע איציק ברוך. במפגשים הקודמים: 1:1 בב"ש, ו-1:1 במכתש.


2 קבוצות עם עבר קרוב וקרוב יותר בליגה הבכירה, ישחקו במוצאי שבת בצפון הארץ: הפועל בית-שאן, הרביעית בטבלה, תארח את הפועל כפ"ס שבמקום השלישי (18:30, ישפוט: יוחנן צ'יבוטרו). בית-שאן תשחק ללא קובי הדדי, אבי אזולאי ומוטי ששון.

האורחים מכפ"ס, הנמצאים עם הפנים למעלה, ישחקו ללא יוסי מדר ותמיר נצר המורחקים, אבל עם ארבעה שחקנים חדשים בסגל: החלוץ הארמני קרפט מיכלין, ההולנדי דינו הרננדס, אילן טל וצחי ברקול. במפגשים הקודמים: 0:0 בכפ"ס, ו-0:0 בבית-שאן.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully