וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראים לי נעמי קמפבל ואני מכורה לקוקאין

3.3.2001 / 18:53

כך, פחות או יותר, הציגה עצמה דוגמנית העל בפגישה של מסוממים אנונימים; החלה תהליך גמילה ארוך מההתמכרות ארוכה ומוכחשת לקוקאין; חבר: "היא רוצה לנקות את עצמה לתמיד"

"היי, קוראים לי נעמי ואני מכורה לסמים", כך הציגה עצמה השבוע דוגמנית העל נעמי קמפבל במפגש של מסוממים אנונימים. קמפבל, דוגמנית בינלאומית שלא קמה מהמיטה בשביל פחות מעשרים מיליון דולר, החלה תהליך גמילה ארוך מהתמכרות ארוכה ומוכחשת לקוקאין.

הדוגמנית בת ה-30, הידועה במזגה הזועף ובגברים הרבים שעברו במיטתה, בהם מייק טייסון, המתאגרף האגרסיבי ורוברט דה נירו, הפכה לנרקומנית. קמפבל הלכה לייעוץ בשלושת החודשים האחרונים כדי להיפטר מההרגל הבעייתי שסיגלה לעצמה אך נכשלה.

"היא רוצה לנקות את חייה לתמיד", סיפר חבר קרוב, "נעמי התחילה לדגמן בגיל צעיר מאוד. בעולם הזה קל מאוד להתדרדר לדרך רעה". קמפבל אכן הסתובבה לאחרונה בדרכים רעות, הסיפורים על התנהגותה משולחת הרסן הופיעו בעיתונים ללא הרף.

לפני כשנה התפרסמה ידיעה כי קמפבל לקחה מנת יתר של קוקאין כשניסתה להתאבד, אחרי שתפסה את בן זוגה עם אשה אחרת. במקרה אחר, נעצה קמפבל את עקב הסיכה של נעלה ברגלה של אשה אחרת עד שחוררה אותה. אלימותה של דוגמנית התגברה יחד עם ההתמכרות: בניסיון להגיע למעט קוקאין, בעטה הדוגמנית בתא שירותים ומוטטה אותו. נותר לנו אלא לאחל לה בהצלחה ולומר, מה שוויטני יוסטון יכולה, את בטח יכולה גם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully