וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקנומטיקס הצליחה לעמוד הרבעון בתוצאות שסיפקה באזהרת הרווח; סמנכ"ל הכספים הודיע על פרישה

3.3.2001 / 18:53

החברה דיווחה על הכנסות של 21.7 מ' ד' ברבעון, לעומת תחזיות ל-20 מ' ד' בלבד; הפסד של 48 סנט למניה, לעומת תחזיות ל-55 סנט למניה


ltpgt
חברת טקנומטיקס פירסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2000, מהן עולה כי היא הצליחה לעמוד במספרים שסיפקה באזהרת הרווח לרבעון. אגב, היתה זו אזהרת הרווח השלישית ברציפות שסיפקה החברה, מה שמעיד יותר מאלף מלים על המשבר העמוק אליו נקלעה, ושאולי היא מתחילה לצאת ממנו.
lt/pgt

ltpgt
טקנומטיקס, המתמחה בפתרונות e-Manufacturing, הודיעה כי ההכנסות לרבעון הרביעי של שנת 2000 הסתכמו ב-21.7 מיליון דולר, מה שמשקף ירידה של כ-9% מהכנסות הרבעון המקביל, ושל 8% מהכנסות הרבעון הקודם.
lt/pgt

ltpgt
המספרים הללו טובים יותר מאלה שסיפקה החברה באזהרת הרווח שלה, והם אף מעל לתחזיות האנליסטים קולבי ווילר וויקטור הלפרט מבית ההשקעות סלומון סמית ברני, שציפו להכנסות של 20 מיליון דולר. ההפסד התפעולי של החברה ברבעון הסתכם ב-4.9 מיליון דולר - מספר עגום למדי, בהתחשב בכך שבתקופה המקבילה הציגה החברה רווח תפעולי של 4.2 מיליון דולר.
ltbrgt
lt/bgtטקנומטיקס הצליחה להציג הפסדים נמוכים מהתחזיותltbgt
ככל שיורדים למטה בתוצאות הכספיות של החברה, מוסיפים להתגלות מספרים מאכזבים למדי. וכך, ההפסד הנקי של החברה לרבעון הרביעי הסתכם ב-4.9 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של 4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל, ושיפור לטובה של 100 אלף דולר מהפסדי הרבעון הקודם.
lt/pgt

ltpgt
בשורת הרווח למניה, שאצל טקנומטיקס היא הפסד למניה, החברה מדווחת על הפסד של 48 סנט (בדילול מלא), לעומת רווח של 43 סנט למניה ברבעון המקביל, ולעומת הפסד של 49 סנט למניה ברבעון הקודם.
lt/pgt

ltpgt
גם כאן הצליחה טקנומטיקס לעמוד באזהרת הרווח ובתחזיות האנליסטים. ווילר והלפרט ציפו להפסד של 55 סנט למניה ברבעון, והחברה הציגה תוצאה טובה יותר. אגב, טרם פרסום אזהרת הרווח לרבעון ציפו בסלומון סמית ברני להפסד של 30 סנט למניה. תוצאות אלו אינן כוללות הוצאות חד פעמיות, כגון פחת של נכסי מוניטין וקניין רוחני, הקשורות ברכישות שביצעה החברה וסעיפים יוצאים מן הכלל.
ltbrgt
lt/bgtבית-און: מאוכזב אבל אופטימיltbgt
"למרות אכזבתנו מהתוצאות העסקיות של 2000, אנו מעודדים מהפתיחות בשוק לפתרונות ה-e-Manufacturing שלנו, והדבר ניכר במיוחד ברבעון הרביעי", אמר הראל בית-און, נשיא ומנכ"ל טקנומטיקס. הוא הסביר כי מטרת החברה בשנה החולפת היתה להרחיב את פלחי השוק אליהם היא פונה, על ידי הפיכתה מ"ספקית יישומי תכנון, לספקית מובילה של פתרונות e-Manufacturing מקיפים", הוא הוסיף.
lt/pgt

ltpgt
בית-און אף אמר כי טקנומטיקס מתחילה לראות את פרי עמלה, והדבר בא לידי ביטוי בתגובות חיוביות מלקוחותיה ובמספר ההזמנות ההולך וגדל לתוכנת ה-eMPower, ובעיקר מכיוון יצרניות מובילות. וכך, במהלך הרבעון האחרון החברה סיימה מספר מבחני שדה בחברות בתחומי האלקטרוניקה, התעופה ורכב. "חתמנו על הסכם שיתוף פעולה עם סימנס הגרמנית והקמנו מיזם משותף עם תאגיד זוקן היפאני", מציין בית-און.
lt/pgt

ltpgt
החברה אינה מספקת נתונים פיננסיים לגבי השנה הבאה, וההצהרה היחידה שמשחרר בית-און היא שבשנת 2001 החברה תמשיך במימוש אסטרטגיית ה-e-Manufacturing שלה, שמתחילה לרשום מה שהוא מגדיר כ"הצלחה ראשונית". "אנו נכנסים לשנה החדשה עם ביטחון בעתיד החברה ובצמיחתה", הוא אומר.
lt/pgt

ltpgt
בבית ההשקעות סלומון סמית ברני לא משדרים אופטימיות כלל, שעה שהמליצו בדו"ח האחרון שלהם להתרחק מן המניה, שדורגה כ"תשואת שוק". עם זאת, ייתכן כי לאור ההפתעה לטובה מכיוון החברה היום, בית ההשקעות יעלה כלפי מעלה את תחזיותיו, המדברות על סיום שנת 2001 באיזון בשורת הרווח למניה.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף, הודיעה טקנומטיקס על מספר שינויים בהנהלה, בהם על פרישת סמנכ"ל הכספים שלה, שמואל ארבץ, מן החברה. בכך מצטרפת טקנומטיקס לשורה ארוכה של חברות ישראליות שהודיעו לאחר תוצאות הרבעון האחרון על פרישת סמנכ"ל הכספים שלהן, ובהן: קליקסופטוור ו-ווקלטק 10003206-MRQ .
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully