וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: הנאסד"ק צפוי להתרומם בפתיחה מנקודת השפל של ארבעת השבועות האחרונים

3.3.2001 / 18:53

החוזים העתידיים מצביעים על עלייה של 0.5% בפתיחה במדד הנאסד"ק; רדוויו תרכז עניין לאור אזהרותיה ל-2001; טקנומטיקס תיסחר על רקע דו"חותיה שעמדו בציפיות


ltpgt
את המסחר היום פותח מדד הנאסד"ק בנקודה הנמוכה ביותר בה ביקר בארבעת השבועות האחרונים, ונראה כי רמות המחירים הנמוכות של מספר לא מבוטל של מניות יובילו היום את המשקיעים לתור אחר הזדמנויות מעניינות להשקעה. החוזים העתידיים על מדד הנאסד"ק מצביעים כעת על עלייה של כ-0.5% בפתיחה, ואלה על מדד ה-S&P 500 מורים על פתיחת מסחר ללא שינוי.
lt/pgt

ltpgt
לאחר שהדו"חות המאכזבים של חברת סיסקו משלשום, והנפילה החדה של 13% במניה אמש הובילו את השוק לירידות חדות, מי שתרכז היום עניין מיוחד היא מניית חברת וורלדקום (סימול WCOM), ספקית שירותי התקשורת, שתפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון. ההערכות הן כי רווחיה ייפלו ל-25 סנט למניה מ-41 סנט בתקופה המקבילה.
lt/pgt

ltpgt
תוצאות החברה נחשבות כאינדיקציה לא רעה למצבו של תחום התקשורת האלחוטית בארה"ב, ששם פועל, בין השאר, מספר לא מבוטל של חברות ישראליות, המתמחות בתקשורת אלחוטית רחבת פס, דוגמת נטרו , ואיו וסרגון .
ltbrgt
lt/bgtרדוויו: תמשיך להידרדר השנה ltbgt
מי שירכזו עניין בין הישראליות הן החברות שפירסמו דו"חות בימים האחרונים. כך, חברת רדוויו דיווחה אמש על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של השנה, שהיו גרועות בהרבה מאזהרת הרווח שהיא עצמה סיפקה לרבעון. את המסחר היום פותחת המניה במחיר של 2 דולרים, המשקף לחברה שווי של 33 מיליון דולר בלבד.
lt/pgt

ltpgt
רדוויו גם הנמיכה את תחזיותיה לשנת 2001, והיא צופה כי את השנה תסיים עם הכנסות של 13.5 מיליון דולר - מה שאומנם ישקף צמיחה של 25% משנת 2000, אך בהחלט יהיה רחוק מתחזיות האנליסטים המונמכות לשנה. תחזיות אלה קיוו כי החברה תמכור בטווח שבין 15 ל-18 מיליון דולר השנה. ההפסד הנקי של החברה יהיה להערכתה כ-19 מיליון דולר - גרוע אף מההפסד שהציגה בשנת 2000, של כ-11 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
חברת נוספת שסיפקה אזהרת רווח לרבעון, טקנומטיקס , פירסמה אף היא את תוצאותיה הכספיות היום, ואולם היא הצליחה לעקוף את התחזיות שנתנה באזהרתה. טקנומטיקס, המתמחה בפתרונות e-manufacturing, סיימה את הרבעון הרביעי עם הכנסות של 21.7 מיליון דולר - ירידה של 9% מהכנסות הרבעון המקביל ושל 8% מהכנסות הרבעון הקודם. בבית ההשקעות סלומון סמית ברני ציפו להכנסות של 20 מיליון דולר בלבד, אותן עקפה החברה.
lt/pgt

ltpgt
ההפסד הנקי של החברה לרבעון הרביעי הסתכם ב-4.9 מיליון דולר, או 48 סנט למניה (בדילול מלא), לעומת רווח נקי של 4.7 מיליון דולר, או 43 סנט למניה ברבעון המקביל. בסלומון סמית ברני ציפו להפסד של 55 סנט למניה, והחברה הציגה היום תוצאה בהחלט טובה יותר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully