וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר Institutional Investors: סטיבן לוי מ-UBS האנליסט הבולט בקרב המסקרים את המניות הישראליות

3.3.2001 / 18:53

במקום השני דורג אילן זיווטובסקי מבית ההשקעות גודמן סאקס ובמקום השלישי האנליסט טל ליאני מבית ההשקעות מריל לינץ'


ltpgt
האתר INSTITUTIONAL INVESTORS, העוסק בפרסום מחקרים בתחום שוק ההון המיועדים לגופים מוסדיים, מדרג את האנליסטים שמכסים את המניות הישראליות וממקם במקום הראשון את סטיבן לוי מבית ההשקעות UBS.
lt/pgt

ltpgt
להערכת האתר, לוי הוא אחד האנליסטים המנוסים ביותר בהשפעות הפוליטיות על המניות הישראליות ובהבנת השפעות התמורות הפוליטיות בישראל.
lt/pgt

ltpgt
לוי, העוקב אחר המניות הישראליות מזה 7 שנים, ביחד עם יונתן הלף המליץ על מניות צ'ק פוינט וטבע שעלו בשנת 2000 ב-162% ו-115% בהתאמה. עם זאת, לוי לא דייק בהערכתו לגבי מניית נייס 273011-MRQ לה העניק מחיר יעד של 80 דולר בתחילת שנת 2000 בעוד מחירה היום ניצב על 18 דולר בלבד. לוי חתך את מחיר היעד של נייס לאחרונה מ-80 דולר ל-30 דולר.
lt/pgt

ltpgt
במקום השני דורג אילן זיווטובסקי מבית ההשקעות גולדמן סאקס. האנליסט עידכן את המלצתו לצ'ק פוינט כלפי מעלה אפילו כשהשוק רעד במחצית השנייה של שנת 2000. מאז אמצע דצמבר עלתה המניה ב-75%.
lt/pgt

ltpgt
במקום השלישי דורג האנליסט טל ליאני מבית ההשקעות מריל לינץ'. ליאני מתרכז בניתוח של חברות אחזקה, חברות מזון, וחברות תקשורת מקומיות. לליאני היו כמה "החטאות" השנה וביניהם מניית מג'יק שקיבלה המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 30 דולר ולאחר מכן עודכנה ההמלצה ל-"צבור" עם מחיר יעד של 5 דולרים בלבד.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully