וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק: החברה נמצאת במו"מ לשיתוף פעולה עם אקספרט מערכות

3.3.2001 / 18:53

בחברה מכחישים את הפרסומים בדבר השקעה של מיליוני דולרים באקספרט


ltpgt
אמש אישר דירקטוריון חברת בזק תוכנית השקעות בהיקף של 14 מיליון דולר בחברת אדאנת ובחברת בריטניקה.קום ישראל. כמו כן, דווח כי החברה נמצאת במו"מ לשיתוף פעולה עם חברת אקספרט מערכות.
lt/pgt

ltpgt
אקספרט מערכות מתמחה בתכנון ויישום ארכיטקטורת רשת לספקי שירותי תקשורת מבוססי IP. בחודש דצמבר 2000 הודיעה החברה כי השלימה סבב גיוס הון פרטי בהיקף של 15 מיליון דולר מקרן ההון סיכון Israel Seed Partners, מחברת CDB WebTech, שהיא זרוע ההשקעה של חברת משפחת דה בנדטי מאיטליה, ומחברת ההשקעות אמפ"ל . אמפ"ל השקיעה בעבר באקספרט, במסגרת גיוס ההון הראשון שערכה החברה, ובטרם נערך הגיוס האחרון, החזיקה אמפ"ל בכ-20% ממניות אקספרט.
lt/pgt

ltpgt
יש לציין כי שווי החברה לפיו נערך גיוס ההון בדצמבר לא נמסר לפרסום, אך על פי ההערכות הוא הסתכם בכ-75 מיליון דולר. הגיוס התבצע במקביל להתרחבותה של אקספרט בשוק האירופי, והוא נועד למימון פעילות זו.
lt/pgt

ltpgt
כמו כן, בעקבות הפרסומים לפיהם תשקיע בזק מיליוני דולרים באקספרט, בתמורה לכרבע ממניותיה, מסרה דוברת החברה לכתב TheMarker.com כי דירקטוריון החברה לא אישר כל השקעה באקספרט, וכי המו"מ בין שתי החברות מתייחס לשיתוף פעולה בלבד.
lt/pgt

ltpgt
עם זאת, לכתב TheMarker.com נודע כי במסגרת המו"מ המנוהל בין החברות נבדקת גם האפשרות כי בזק תשקיע באקספרט.
lt/pgt

ltpgt
נראה כי הקשר בין החברות נוצר לאחר שבחודש נובמבר 2000 מונה משה דקל-קליג', שכיהן קודם לכן כמנהל לענייני אינטרנט ופיתוח אינטראנט בבזק, לסמנכ"ל פתרונות ה-IP של אקספרט. במסגרת תפקידו פועל דקל-קליג' מול ספקי אינטרנט, חברות כבלים וספקיות אינטרנט על גבי פס רחב.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully