וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות חדש לענף הפרסום, ההפקה והמולטימידיה: מאגר קולות ישראלי באינטרנט

3.3.2001 / 18:53

בין הקולות המוצעים באתר: השדרנים רון לוונטל ועופר נחשון, הזמרים סי היימן ואריק סיני, והשחקן עמוס שוב


ltpgt
חברת VoiceBank תשיק בתחילת השבוע הבא שירות חדש לגורמים בענף הפרסום, ההפקה והמולטימדיה - מאגר קולות ישראלי על גבי אתר אינטרנט. החברה מייצגת באופן בלעדי כ-120 קולות בינהם: השדרנים רון לוונטל, אסנת יאיר ועופר נחשון; הזמרים אריק סיני, סי היימן ומיכל צפיר; והשחקנים יעל פוליאקוב, אורי הוכמן, שחף סגל ועמוס שוב.

החברה שקמה בשנת 1999 ביצעה עד כה כ-1,000 עבודות קוליות באמצעות המאגר שברשותה. בתקופה זאת הפיקה החברה שלושה דיסקים ועליהם דגימות קול של קרייניה. הדיסקים יוחלפו מעתה ע"י אתר אינטרנט שיציע לקופירייטרים, מפיקים ובמאים מנוע חיפוש ייחודי. המנוע יאפשר איתור מדויק של קול לעבודה הקולית הספציפית תוך ציון מין, קבוצת גיל, מקצוע קולי, ניסיון והשפה הנדרשת.
lt/pgt

ltpgt
עד כה ייצגה החברה באופן בלעדי את אמניה. אבירם פידל, מנהל החברה, מסר ל-TheMarker.com כי שיטה זו יצרה בעיתיות עם חלק מהאמנים. עקב כך, שונה המודל העסקי של החברה וכעת היא מציעה אפשרות נוספת לאמנים לממן את הצגתם באתר בלי הסכם בלעדיות. בדרך זו מקבלים האמנים חשיפה גדולה יותר לקולם מבלי להתחייב בלעדית ל - VoiceBank. בנוסף, מתכוונים בחברה להסתמך גם על פרסומות באתר כגורם הכנסה.
lt/pgt

ltpgt
פידל, לשעבר קופירייטר בכיר במקאן קשר בראל, מסר עוד כי כבר עתה עומלים בחברה על פיתוח כלים אינטרנטיים נוספים לייעול ההליך הקריאייטיווי.
lt/pgt

ltpgt
פידל הקים לפני כמה חודשים גם את חברת פידליטי קופירייטינג, שעוסקת בעיצוב מסרים שיווקיים ופרסומיים עבור חברות הכלכלה החדשה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully