וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפס דיווחה על גידול של 46% ברווחי הרבעון הרביעי בזכות מכירות מוליכים למחצה

3.3.2001 / 18:53

הזהירה מהאטה ב-2001, למרות חשיפתה הקטנה יחסית לשוק המחשבים האישיים


ltpgt
יצרנית מוצרי האלקטרוניקה והשבבים הגדולה באירופה, פיליפס, הודיעה כי רווחיה גדלו ב-46% ברבעון הרביעי של 2000 לעומת הרבעון המקביל.
lt/pgt

ltpgt
החברה ייחסה את הגידול להצלחה במכירות חטיבת המוליכים למחצה שלה, בעיקר הודות לביקוש לשבבים במצלמות דיגיטליות וטלפונים סלולריים.
lt/pgt

ltpgt
הרווח הנקי לפני הוצאות והכנסות חד פעמיות היה 744.7 מיליון דולר, לעומת 512 מיליון דולר ברבעון המקביל. הכנסות החברה גדלו ב-15% לעומת התקופה המקבילה, ל-10.2 מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
הביקוש הגואה בשנה שעברה למוצרי אלקטרוניקה כמו DVD, נגני מדיה וממירים דיגיטליים, הקפיץ את הביקוש למוצרי המוליכים למחצה של פיליפס ומתחרתה האירופית, ST.
lt/pgt

ltpgt
ההאטה בשוק המחשבים האישיים פסחה עליהן, מכיוון שהחשיפה שלהן לשוק זה, בניגוד ליצרניות המעבדים האמריקאיות וחלק מהיפאניות, היא קטנה יחסית. אולם עתה ניצבות חברות אלו בפני האטה גם בשוקי הצמיחה.
lt/pgt

ltpgt
אתמול הודיעה מצושיטה קומיוניקיישנס, יצרנית הטלפונים הסלולריים הגדולה ביפאן, על פגיעה צפויה בהכנסותיה ברבעון הנוכחי. אזהרה זו באה בעקבות אזהרות דומות של אריקסון ונוקיה. בהתאם לכך הודיעה פיליפס כי היא צפויה להיפגע מההאטה הכלכלית הגלובלית בכלל, ומההאטה בארה"ב בפרט. 25% ממכירותיה של פיליפס הן בארה"ב.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully