וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: התאוששות קלה למניות ציוד התקשורת

3.3.2001 / 18:53

אינפוספייס המשיכה לטפס בעקבות תחזיות חיוביות והשלימה עלייה של 43.6% אתמול


ltpgt
מניות יצרניות ציוד התקשורת רשמו התאוששות קלה במסחר לאחר הסגירה, לאחר יום של נפילות בשוקי וול סטריט. סיסקו , ג'וניפר ו-JDS רשמו התאוששות חלקית בלבד לעומת הירידות שרשמו במהלך היום. מניית חברת תשתיות המסחר המקוון אינפוספייס (סימול INSP) המשיכה לטפס לאחר שזינקה ביום ב-36.8%.
lt/pgt

ltpgt
אינפוספייס, המפתחת תשתיות וטכנולוגיות לקישור בין עולם האינטרנט לעולם הקמעונאות, הפתיעה את המשקיעים. יומיים בלבד לאחר שהודיעה על פיטורי עובדים ונתנה תחזיות לא מעודדות לרבעונים הקרובים, אמרה החברה כי תבשר בעוד שבוע על תחזיות משופרות. מניות החברה, שזינקו ב-36.8% במהלך היום, הוסיפו לעלות ב-5% במהלך המסחר לאחר הסגירה.
lt/pgt

ltpgt
מניות יצרניות ציוד הרשת רשמו התאוששות חלקית בלבד במסחר לאחר הסגירה. סיסקו, שנפלה ב-13% במסחר הרגיל, זחלה ב-0.2% בלבד כלפי מעלה במסחר לאחר הסגירה. ג'וניפר עלתה ב-1.3% לאחר שאיבדה 7.6% במסחר הרגיל. JDS יוניפייז התאוששה ב-1.6% לאחר שירדה ב-6.39% במסחר הרגיל.
lt/pgt

ltpgt
אקסטרים נטוורקס (סימול EXTR), גם היא מחבורת ציוד הרשתות, קפצה ב-5.5% לאחר שאישרה כי תחזיותיה לשנת 2001 עומדות בעינן. במהלך המסחר הרגיל נפלה אקסטרים ב-12.3% בעקבות סיסקו.
lt/pgt

ltpgt
NetZero (סימול NZRO), ספקית האינטרנט חינם, דיווחה על הפסד רבעוני של 29 סנט למניה, לעומת תחזיות של 25 סנט למניה. הכנסות החברה עלו ל-16 מיליון דולר, לעומת תחזיות של 17.1 מיליון דולר. עוד הזהירה ספקית האינטרנט כי ברבעון הבא תהיה ירידה בהכנסות בגלל חולשת ענף הפרסום המקוון. המניה נפלה ב-14.6% במסחר לאחר הסגירה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully