וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר הגדיל אחזקתו בנכסי אזורים ל-21%

3.3.2001 / 18:53

גנדן מנהלת מגעים עם חברת אזורים, מקבוצת כלל ישראל, המחזיקה ב-61% מנכסי אזורים, לרכישת 15% ממניותיה בנכסי אזורים


ltpgt
מאת מירי ריילי ויורם גביזון
lt/pgt

ltpgt
חברת גנדן נדל"ן, שבשליטת איש העסקים נוחי דנקנר, רכשה בתחילת השבוע 14.2% ממניותיה של חברת נכסי אזורים , והגדילה בכך את אחזקתה בחברה ל-20.7%. גנדן נדל"ן רכשה את המניות מגופים מוסדיים, וכן במסגרת המסחר בבורסה. העסקה בוצעה לפי שווי חברה של 360 מיליון שקל, לעומת הון עצמי של 410 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
גנדן מנהלת מגעים עם חברת אזורים, מקבוצת כלל ישראל, המחזיקה ב-61% מנכסי אזורים, לרכישת 15% ממניותיה בנכסי אזורים, לפי שווי של 100 מיליון דולר - שווי זהה להון העצמי. אזורים מנהלת מו"מ עם כמה חברות נדל"ן במטרה למכור 15%-10% ממניות החברה. אם העסקה תושלם, תהיה גנדן נדל"ן שותפה לאזורים בשליטה בנכסי אזורים.
lt/pgt

ltpgt
באחרונה ניהלה אזורים מגעים עם סמי קצב למכירת מניות של נכסי אזורים. המגעים לא הבשילו לעסקה. אזורים מעוניינת למכור את המניות לפי שווי ההון העצמי.
lt/pgt

ltpgt
הנכסים העיקריים של נכסי אזורים כוללים את פארק אזורים, בשטח של 100 אלף מ"ר בנויים, המושכר ל-6 חברות היי-טק גדולות; שותפות בקניון אבנת בפתח תקווה; מבנים בשטח בנוי של כ-8,000 מ"ר בכפר סבא המושכרים לחברת יס; פאואר סנטר כרמיאל, על שטח בנוי של 17 אלף מ"ר, ומבנים להיי-טק בכרמיאל, בשותפות עם איטונג.
lt/pgt

ltpgt
עוד מחזיקה החברה במרכז מסחרי חונים-קונים, בשטח של 20 אלף מ"ר בראשון לציון ובפרויקט אזורי דגן להיי-טק ומשרדים, בשותפות עם ברן, בשטח של 10,000 מ"ר בשלב א' ו-10,000 מ"ר נוספים. לנכסי אזורים פרויקטים בחו"ל ושותפות (50%) עם גזית גלוב ברשת בתי האבות מגדלי הים התיכון.
lt/pgt

ltpgt
רכישת המניות בנכסי אזורים היא חלק מרכישות שמבצעים גנדן נדל"ן ונוחי דנקנר מאז ראשית 2000, ככל הנראה בציפייה לגאות בעסקי הנדל"ן. גנדן נדל"ן, שהשקיעה ברכישת המניות ובפרויקטים שונים 90-80 מיליון דולר, מחזיקה ב-21% מחברת קרדן נדל"ן; ב-7.5% מחברת וילאר, עם אופציה להגדלת אחזקתה ל-20%; וב-25% ממניות חבס, עם אופציה להגדלת האחזקה ל-90%.
lt/pgt

ltpgt
נוחי דנקנר מחזיק ישירות ב-7.5% מחברת הנדל"ן אלרוב, שבשליטת אלפרד אקירוב. גנדן נדל"ן נשלטת על ידי נוחי דנקנר, אביו יצחק דנקנר ואחותו שלי דנקנר (45%), משפחת גילינסקי (17%), משפחת חבס (8%), דוידי גילה (8%), אבי פישר, רפי ביסקר והכלכלן דן טהורי.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully