וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיורנטינה העיפה את מילאן בחצי הגמר

3.3.2001 / 18:53

שער ובישול לרוי קוסטה הובילו את פיורנטינה לניצחון 0:2. בגמר תפגוש את המנצחת היום בין אודינזה ופארמה. דיווחים מחצאי גמר הגביע בספרד, סקוטלנד וגרמניה

מילאן הודחה אמש מהגביע האיטלקי לאחר הפסד 2:0 לפיורנטינה במשחק הגומלין של חצי-הגמר.

המשחק הראשון הסתיים בתיקו 2:2 ובגומלין היה זה רוי קוסטה, עם בישול ושער, שהעלה את פיורנטינה לגמר. בדקה ה-41 הוא הכין את הכדור לאנריקו קייזה, שהבקיע את השער הראשון, ובדקה ה-83 הוא כבש בעצמו כדי להבטיח את עלייתה של פיורנטינה לגמר.

יריבתה של פיורנטינה בגמר תהיה המנצחת בין פארמה ואודינזה, שיתמודדו היום במשחק הגומלין, לאחר ניצחון 1:2 לאודינזה במפגש הראשון.

ספרד: ברצלונה, סלטה וסראגוסה בחצי-הגמר

ברצלונה, סראגוסה וסלטה ויגו העפילו לחצי-גמר הגביע הספרדי.

בארסה סיימה בתיקו 1:1 את משחק הדרבי שלה בגומלין הגביע מול אספניול והעפילה בזכות הניצחון 1:2 במשחק הראשון. דה-בור כבש את השער לברצלונה בדקה ה-6 ורוז'ר השווה בדקה ה-20, אבל לא הצילח למנוע את הדחת קבוצתו מהגביע.

סלטה ויגו עלתה לשלב הבא למרות הפסד 2:1 למאיורקה, הודות לניצחון 1:3 במשחק הראשון בין שתי הקבוצות. מאיורקה הובילה 0:1 משער של נדאל בדקה ה-45 אך סלטה איזנה ל-1:1 בדקה ה-73 משער של קטאניה. אנגונגה קבע 1:2 בפנדל בדקה ה-84 אך קבוצתו לא השכילה לכבוש שער נוסף כדי לכפות הארכה.

סראגוסה עלתה אף היא לחצי-הגמר לאחר שניצחה 0:2 את סנטאנדר. לסראגוסה, שניצחה 0:2 גם את המשחק הראשון, כבש אקוניה את שני השערים (33,59).

סקוטלנד: סלטיק בגמר גביע הליגה

סלטיק, שהפכה השבוע להיות קבוצתו לשעבר של אייל ברקוביץ', ממשיכה להוכיח שזו העונה שלה והעפילה לגמר גביע הליגה, לאחר ניצחון נוסף העונה בדרבי של גלאזגו, 1:3 על הריינג'רס.

המשחק היה אלים למדי ושלושה שחקנים ראו את הכרטיס האדום: קלאודיו ריינה ומייקל מולס מריינג'רס ולובומיר מורבצ'יק מסלטיק.

כריס סאטון העלה את סלטיק ל-0:1 בדקה השישית והנריק לארסון כבש שער נוסף בדקה ה-16 כדי להעלות את יתרונה של סלטיק. יורג אלברטס עוד נתן סיכוי לריינג'רס עם שער בדקה ה-37 אך לארסון השלים צמד בדקה ה-69 והדיח את היריבה העירונית.

בגמר תפגוש סלטיק את קילמרנוק.

גרמניה: שאלקה 04 בגמר הגביע

שאלקה 04 העפילה לגמר הגביע הגרמני עם ניצחון על שטוטגרט 0:3 בחצי-הגמר.

שאלקה, שאיבדה השבוע את ראשות הטבלה בבונדסליגה לאחר תבוסה מפתיעה 4:1 לקוטבוס, התאוששה מהר ועם שלושה שערים ב-18 דקות הפתיחה הבטיחה את מקומה בגמר.

אב סאנד קבע 0:1 כבר בדקה ה-3 ובדקה השישית קבע אסאמואה יתרון בן שני שערים לשאלקה. אמיל אמפנזה חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-18 וקבוצתו תפגוש בגמר את קבוצת החובבים של יוניון ברלין מהליגה השלישית, שעשתה את הסנסציה של השנה בגרמניה עם ההעפלה לגמר.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully