וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מצבו של האיש שנורה ליד הבית הלבן "קשה"

3.3.2001 / 18:53

עבר ניתוח להוצאת הכדור מברכו; רוברט פיקט, נורה לאחר שנשא אקדח סמוך לבית הלבן ולא נענה לקריאות אנשי הביטחון "לזרוק את נשקו"; הנשיא ומשפחתו היו בבית, אך לא נשקפה להם סכנה


אנשי השירות החשאי ירו ופצעו אדם שנשא אקדחו, סמוך לבית הלבן בוושינגטון. המקרה אירע ברחוב, לאורך הגדר הדרומית של הבית הלבן, בשעות הבוקר המאוחרות (שעון ארה"ב). החשוד, רוברט פיקט, בן 47 מאינדיאנה, נורה ברגלו ועל פי דיווחים מבית החולים על שם ג'ורג' וושינגטון, הנמצא בקרבת הבית הלבן, "מצבו קשה". הוא עבר ניתוח להוצאת הכדור מברכו הימנית.

מספר גדול של סוכני השירות החשאי ואנשי משטרה מקומיים הגיעו למקום במהירות, לאחר שנשמעו מספר יריות. הנשיא בוש, בני משפחתו וסגנו דיק צ'ייני היו בבית באותה שעה אך לא נשקפה להם כל סכנה.

עד ראייה מסר כי השוטרים התחבאו מאחורי עצים וניסו לנהל משא ומתן עם היורה, במשך רבע שעה. "כל מה שהצלחתי לשמוע היה 'זרוק את הנשק, זה לא חייב להתנהל ככה, אנחנו יכולים לדבר'", סיפר העד, "כשהשוטרים הורו לנו לסגת לאחור, שמעתי ירייה אחת".

דובר של השירות החשאי מסר כי סוכן של השירות ירה בברך של "זכר שנופף בנשק". החשוד נלקח לבית החולים על שם ג'ורג' וושינגטון, הנמצא מאות מטרים מהבית הלבן, שם הוא ינותח מחר, להוצאת הכדור מרגלו.

שכניו של האיש תארו אותו כאדם נחמד, העובד כרואה חשבון. אולם בשירות החשאי הוא זכה לתיאור פחות מחמי. הם אמרו כי הוא נראה כאדם עם פוטנציאל התאבדות גבוה וכי בפעם אחת אף הכניס את האקדח לפיו. פיקט צפוי לעבור בדיקה פסיכיאטרית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully