וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה ייצוגית נגד קריטיקל פאת על הטעיית משקיעים; המסחר במניות החברה הופסק לפני 5 ימים

3.3.2001 / 18:53

התובעים טוענים כי בקריטיקל פאת, מתחרתה של קומטאץ' הישראלית, ידעו על ירידה צפויה בהכנסות אולם לא הודיעו על כך למשקיעים במהלך הרבעון הרביעי


ltpgt
חברת עורכי הדין הולצר אנד הולצר הודיעו על הגשת תביעה ייצוגית נגד קריטיקל פאת (סימול CPTH) מטעם בעלי המניות של החברה. המסחר במניות החברה אינו מתקיים גם היום, מאז הופסק ב-2 בפברואר 2001.
lt/pgt

ltpgt
לפני ימים אחדים הופיעו ידיעות על חקירה שמתנהלת נגד קריטיקל פאת בנוגע להצהרת הרווח האחרונה של החברה והשעייתם של שניים ממנהליה. מניותיה של קריטיקל פאת הנחשבת למובילה עולמית בתחום הדואר האלקטרוני מבוסס הרשת נחתכו באותו יום ביותר מ-60%.
lt/pgt

ltpgt
מהחברה נמסר שנשיאה, דייוויד תאצ'ר, וסגן הנשיא למכירות, ויליאם ריינהרט, הושעו עקב גילויים חדשים של חבר המנהלים בנוגע לעסקות ה"מעמידות בסימן שאלה" את תוצאותיה הפיננסיות של החברה לרבעון הרביעי. חבר המנהלים מאמין שהדיווח של החברה על הפסד של 11.5 מיליון דולר עשוי להיות "לא נכון בעליל".
lt/pgt

ltpgt
מתחזית החברה עלה כי הכנסות הרבעון הראשון 2001 יסתכמו ב-56-54 מיליון דולר והפסד של 15 סנט למניה, לעומת תחזיות האנליסטים שדיברו על רווח של 3 סנט למניה ברבעון הראשון של השנה.

התובעים טוענים כי קריטיקל פאת סיפקה שירותי דואר אלקטרוני לחברות אינטרנט שהכנסותיהן נפגעו מאוד בעקבות המפולת בנאסד"ק ורבות מהן התקשו לגייס הון להמשך פעילות. לדעת התובעים, בקריטיקל פאת ידעו שהכנסותיה מחברות אלה יהיו נמוכות מהצפוי, אולם לא הודיעו על כך למשקיעים במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2000.
lt/pgt

ltpgt
קריטיקל פאת היא מתחרתה של קומטאץ' הישראלית.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully