וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונקטי: רמה"ש וחולון העפילו לרבע-הגמר

3.3.2001 / 18:53

דרמה מדהימה באולם ברמה"ש- עם 7 נקודות ב-32 השניות האחרונות, הצליחו הישראליות למחוק את פיגור 13 הנקודות מהמשחק ה-1 והדיחו את מחזיקת הגביע. אליצור חולון גברה על בשיקטאש

א.ס. רמה"ש עשתה הערב את הבלתי-ייאמן, כשחזרה משום מקום לניצחון 82:97 על מחזיקת גביע רונקטי ומוליכת הליגה האיטלקית, פארמה ומחיקת פיגור של 13 נקודות מהמשחק הראשון. רמה"A העפילה לרבע-גמר גביע רונקטי.

יריבתה של רמה"ש בשלב הבא תהיה לה ספציה, גם היא מאיטליה.

אחרי ההפסד 78:65 בשבוע שעבר, היה קשה להאמין שרמה"ש מסוגלת לעשות את זה, אבל סיום מדהים (ולא מעט עזרה מהשופטים) העניק לה את הנצחון בהפרש הדרוש, אליו לא הצליחה להגיע במשך יותר מ-39 דקות.

מוואדי מאביקה היתה פשוט בלתי ניתנת לעצירה וסיימה את המשחק עם 43 נקודות, כשפארמה מסיימת את המשחק עם ארבע שחקניות בלבד על המגרש, לאחר יציאתן של 6 בחמש עבירות.

רמה"ש הובילה כמעט לאורך כל המשחק. ריצה של 1:9 בסוף הרבע
הראשון העלתה אותה ל-18:26. ברבע השני הצליחו האיטלקיות
לצמק מעט וירדו להפסקה בפיגור של 40:35 בלבד.

מאביקה קלעה בדיוק חצי מנקודות רמה"ש במחצית הראשונה, בעוד שהכוכבת הגדולה של פארמה, יולנדה גריפית, נעצרה על 6 נקודות בלבד.

ברבע השלישי, ממצב של שתי נקודות בלבד לרמה"ש, רצו הישראליות
עד ל-49:61 - רק נקודה אחת פחות מההפרש הרצוי, אבל האיטלקיות הגיבו בריצה משלהן- 2:11 ובסיום הרבע השלישי הפער עמד על 3 נקודת בלבד-65:62 בלבד.

ברבע האחרון הגבירו חניכותיה של אורנה אוסטפלד את הלחץ ופארמה איבדה שחקניות בזאת אחר זאת בחמש עבירות, כשמספר שריקות מעוררות מחלוקת מעוררות את זעמם של האיטלקים.

רמה"ש הצליחה לעלות חזרה להפרש של 11 נקודות- 75:86, אבל לא הצליחה לשמור עליו ו-20 שניות לסיום, ביתרון של 8 נקודות בלבד-82:90, העסק נראה גמור.

אבל כבר אמר מי שאמר- זה לא נגמר, עד שזה נגמר.

רמה"ש הלכה ניצלה את העובדה שפארמה שיחקה עם 4 שחקניות נמוכות וסחטה הרבה עבירות בצבע. הטקטיקה לניצחון הייתה נועזת- ללכת לקו, לקלוע את הזריקה הראשונה, להחטיא את השניה בכוונה ולנסות לקחת את הריבאונד.

הנועזות השתלמה והלא ייאמן קרה- התרגיל הצליח לרמה"ש שלוש פעמים ברציפות, השעון כמעט לא זז וההפרש הלך וגדל. אלומה גורן היתה זו שהשתלטה על הריבאונד האחרון ועם 7 שניות על השעון, העלתה את רמה"ש בפעם הראשונה במשחק אל מעבר לגבול 13 הנקודות.

האיטלקיות עוד ניסו להציל את המשחק בזריקה משוגעת לשלוש, אבל הכדור רק קפץ על הטבעת והשאיר את רמה"ש עם נצחון מדהים 82:97 ועם כרטיס לרבע-הגמר.

מאביקה כאמור היתה פשוט ענקית עם 43 נקודות, סנדרה ואן-אמבריקס
הוסיפה 17, אנג'לה ארבוטינה 16 וויקי הול 15.

יולנדה גריפית הגיעה אמנם ל-26 נקודות עבור פארמה, אבל לא הייתה על המגרש בשניות המכריעות. ולנטינה גרדלין הוסיפה 19 נקודות לאיטלקיות, שאיבדו, מוקדם מהצפוי מבחינתן, את התואר האירופי.

משחק רבע הגמר הראשון, באיטליה, ייערך ב-28 בפברואר והגומלין, ברמה"ש, שבוע לאחר מכן.

חולון ניצחה את בשיקטאש ב-9 הפרש ועלתה

אליצור חולון עלתה גם היא לרבע-גמר גביע רונקטי, אחרי שניצחה בביתה 74:83 את בשיקטאש הטורקית. חולון הובילה כבר במחצית 36:47 והיה ברור כי תצליח למחוק את פער הנקודה מהמשחק הראשון- 51:50, בטורקיה.

ויקי ג'ונסון, עם 29 נקודות, הובילה את חולון. עוד קלעו:
גורביץ' 17, קוסטיץ' 12, סימיון 11, איליץ' 8, גרינבוים 6.

לבשיקטאש: מקלוי 19, ל.ג'ונסון 16, הורסאן וארסה 15 כ"א.

יריבתה של חולון ברבע-הגמר תהיה ז'אפורוז'י האוקראינית, שניצחה 53:68 את פביאניצה מפולין והצליחה למחוק הפסד של 80:66 מהמשחק הראשון. המשחק הראשון, בישראל, ייערך ב-28 בפברואר והגומלין כעבור שבוע.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully