וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו איכזבה: הרווח נפל מהתחזיות; הזהירה מפגיעה בהמשך כתוצאה מההאטה הכלכלית

3.3.2001 / 18:53

יצרנית ציוד התקשורת לתשתית האינטרנט דיווחה על רווח של 18 סנט למניה, סנט נמוך מהתחזיות; ההכנסות עלו ב-55%, מעט נמוך מהתחזיות


ltpgt
יום המסחר היום היה כולו בסימן סיסקו . המשקיעים בוול סטריט הביעו את אמונם ביצרנית ציוד התקשורת לתשתית האינטרנט הגדולה, אולם החברה איכזבה: תוצאותיה לרבעון שהסתיים ב-27 בינואר היו נמוכות מהצפוי, והיא אף הזהירה כי בשני הרבעונים הקרובים תירשם האטה בצמיחתה.
lt/pgt

ltpgt
רווחי החברה ברבעון שהסתיים ב-27 בינואר עלו ב-48% ל-1.33 מיליארד דולר, המשקפים רווח של 18 סנט למניה, לעומת תחזיות לרווח של 19 סנט למניה. ב-12 הרבעונים האחרונים סיסקו שוב ושוב את תחזיות האנליסטים.
lt/pgt

ltpgt
מכירות החברה איכזבו אף הן. החברה דיווחה על עלייה של 55% במכירות ל-6.75 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 4.36 מיליארד דולר ברבעון המקביל ומתחת לתחזיות האנליסטים

ltbrgt
lt/bgt התחזיות השחורות של מנכ"ל סיסקו התממשוltbgt
מנכ"ל סיסקו, ג'ון צ'יימברס, אמר בפורום הכלכלה העולמית בדאבוס שבשווייץ, כי בינואר היתה האטה בעסקי החברה, וזו עלולה להתבטא בפגיעה בתוצאות הרבעון הנוכחי. ההצהרה תפסה את תשומת לבם של המשקיעים בגלל ההצהרה שקדמה לה: בתחילת ינואר אמר צ'יימברס שהרבעון הנוכחי "מאתגר מעט יותר". בדצמבר, לעומת זאת, אמר שההאטה בכלכלה מהווה בעבור סיסקו "הזדמנות לצמצם פערים" עם חברות אחרות, שכן נפגעו מההאטה.
lt/pgt

ltpgt
כבר זמן רב מפגרים ביצועי סיסקו אחר ביצועי המתחרות נורטל ולוסנט , שנראה כי נפגעו פחות מהחולשה בשוק.
lt/pgt

ltpgt
בדומה ליצרניות ציוד התקשורת האופטית, סיסקו צפויה להיפגע כלכלית מחולשתם של לקוחותיה בעקבות ההאטה בצמיחה הכלכלית בארה"ב. לפני מספר שבועות הודיעו קורנינג (סימול )GLW ו-JDS יוניפייז (סימול JDSU) כי לקוחותיהן הזהירו שהיקף ההזמנות ברבעון הראשון של 2001 יהיה קטן מהצפוי.
lt/pgt

ltpgt
צ'יימברס אמר כי ינואר היה חודש קשה ללקוחות סיסקו, בדומה לדצמבר. הוא הסביר שהעסקים בינואר מאתגרים יותר, בשל תקציבי ההון המופחתים של רוב לקוחות הטלקום של סיסקו.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully