וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מתחיל לכסות את מג'יק עם המלצת "קנייה": ייתכן שהירידה בשער המניה מוגזמת

3.3.2001 / 18:53

בבנק מציבים למניות מג'יק מחיר יעד של 4.6 דולרים הגבוה ב-31% ממחיר השוק, ומעריכים כי ההפסד ברבעון הרביעי יסתכם ב-6 מיליון דולר


ltpgt
למרות שתי אזהרות הרווח שפירסמה חברת מג'יק בשנה החולפת, כלכלני בנק הפועלים דווקא מניחים כי החברה תצליח להתאושש מהמצב שנקלעה אליו. האנליסט בני שרביט מתחיל לכסות את מניות מג'יק עם המלצת "קנייה", ומחיר יעד של 4.6 דולרים, הגבוה ב-31% ממחירן של המניות בשוק.
lt/pgt

ltpgt
לאחר שבדק את מכפילי הרווח המקובלים כיום בחברות העוסקות בתחומים המשיקים לתחומי הפעילות של מג'יק, פיתוח כלי תוכנה ומכירת אפליקציות אינטרנט ו-CRM, החליט שרביט להציב למג'יק מכפיל רווח 18.
lt/pgt

ltpgt
ולכן, בהתבסס על רווחים צפויים של 5 מיליון דולר ב-2001, גוזר שרביט שווי של 90 מיליון דולר לפעילות של מג'יק. לסכום זה מוסיף שרביט את יתרת המזומנים שבקופת החברה - 51 מיליון דולר, ומגיע בכך לשווי חברה של 141 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
לגבי הרבעון האחרון של השנה, שרביט מעריך כי העובדה שלמג'יק יש מספר רב של בעיות תגרום לכך שהחברה תציג תוצאות חלשות ברבעון הרביעי.
lt/pgt

ltpgt
על פי המודל של בנק הפועלים, הכנסות מג'יק צפויות לצמוח ל-23 מיליון דולר (לעומת הכנסות של 18.6 מיליון דולר ברבעון המקביל), בשל איחוד דו"חות CORETECH, אך מנגד צפויה מג'יק לרשום ירידה חדה בשולי הרווח הגולמי והתפעולי, ומעבר להפסד של 6 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
שרביט מציין, כי למרות שכרגע רווחיותה של החברה אפסית, הרי שבטווח הארוך הרווחיות תהיה גבוהה יותר, ולכן נראה כי שוויה הנוכחי של מגי'ק, שלה הכנסות שנתיות של כ-100 מיליון דולר, נמוך בראייה לטווח ארוך. מנגד, שרביט מזהיר כי אם החברה תעבור להפסדים, קצב שריפת המזומנים שלה יגבר.
lt/pgt

ltpgt
שרביט אומר, כי יש לבדוק האם הירידה החדה בשער המניה בחודשים האחרונים לא היתה מוגזמת. להערכתו, המניה לא תטפס בתקופה הקרובה לרמות השיא שלה מהשנה האחרונה - 33 דולר, אך ברמות השערים הנוכחיות (כ-3.5 דולרים למניה), ובהנחה של שיפור בתוצאות הכספיות ב-2001, יש מקום לתיקון כלפי מעלה במחיר המניה.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד.
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully