וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק המט"ח: בחירתו של שרון לא השפיעה על המסחר - היציג 4.1370 שקלים

3.3.2001 / 18:53

הפעילים בשוק המט"ח ממתינים לצעדיו של שרון שיקבעו את אופי הממשלה; הערכות - הדולר ייסחר בטווח של 4.15-4.11 שקלים


ltpgt
רבות דובר על יום המסחר שאחרי הבחירות. פעילים, סוחרים, וגופים כלכליים רבים ניסו להעריך לאיזו רמה יקפוץ הדולר עם היבחרו של אריאל שרון לראשות הממשלה, וחלקם אף נקב במחירים של 4.30-4.20 שקלים. אולם, מסתבר שבחירתו של שרון היתה מגולמת כבר במחירו של הדולר, ושערו היציג נקבע היום בעלייה קלה בלבד לרמה של 4.1370 שקלים.
lt/pgt

ltpgt
כבר אתמול, כאשר הסוחרים בחדרי העסקות נותרו מחוסרי עבודה (חדרי העסקות של הבנקים פעלו בשעות הערב על מנת לתת מענה למשקיעים הרוצים להגיב על תוצאות הבחירות), ניתן היה להבין כי תנודה משמעותית בדולר לא תהיה, והמשקיעים ימתינו לפעולותיו של אריק שרון - הרכבת הממשלה והעברת התקציב. גם תגובותיהם המאופקות של מנהיגי המדינות השכנות לבחירתו של שרון, תרם למגמה הרגועה בשוק המט"ח.
lt/pgt

ltpgt
שער החליפין של הדולר נע היום בטווח מחירים של כאגורה, בין 4.1440-4.1340 שקלים, כאשר מחזורי המסחר לא חרגו מהממוצע של הימים האחרונים. להערכת סוחרים, הרכבת ממשלה ימנית צרה עשויה לגרום להתחזקות הדולר, ואילו ממשלת אחדות עשויה לתמוך במגמה של ייסוף. אילן רביב, מנהל חדר עסקות מט"ח בבנק דיסקונט, העריך אתמול כי הדולר ימשיך להיסחר בטווח מחירים של 4.15-4.11 שקלים בתקופה הקרובה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully