וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם PROXIMA, חברה בת של IBM

3.3.2001 / 18:53

שיתוף הפעולה מתייחס לשיווק ומכירת מוצרים המבוססים על הטכנולוגיה של מג'יק בשוק האיטלקי


ltpgt
חברת מג'יק , מקבוצת פורמולה , הודיעה כי חתמה היום על הסכם שיתוף פעולה עם חברת פרוקסימה (PROXIMA), חברה בת בבעלות מלאה של IBM.
lt/pgt

ltpgt
על פי ההסכם, פרוקסימה תשתמש בטכנולוגיה של מג'יק ליצירת פתרונות ואפליקציית ניהול קשרי לקוחות (CRM) שיותאמו במיוחד לשוק האיטלקי, ואשר ניתן יהיה לשלבם, בין היתר, גם עם מערכות ה-ERP של ג'יי.די אדוארדס. פרוקסימה היא זו שתשווק ושתמכור את המוצרים ללקוחותיה באיטליה.
lt/pgt

ltpgt
פרוקסימה בחרה לשתף פעולה עם מג'יק בשל מספר סיבות: הטכנולוגיה המתקדמת של החברה, יעילותן של האפליקציות של מגי'ק והאפשרות לשלב בקלות את הפתרונות של מג'יק עם צדדים שלישיים, כמו גם עם אפליקציות אחרות של מג'יק.
lt/pgt

ltpgt
דוד לצ'נר, סמנכ"ל השיווק של מג'יק, מסר כי החברה "מרוצה מאד מההצלחה לה היא זוכה בשוק האיטלקי", ואילו מארק רתרפורד, מנכ"ל פרוקסימה, מסר כי "מג'יק היתה האופציה הטובה ביותר עבור פרוקסימה. הייחוד של מג'יק הוא בכך שהיא מספקת טכנולוגיה יעילה שתאפשר בקלות יצירת פתרונות שיותאמו לשוק האיטלקי. באמצעות העבודה עם מג'יק, אנו נוכל לספק ללקוחותינו פתרונות אפקטיוויים".

מגי'ק מפתחת ומשווקת כלי תוכנה, המשמשים לפיתוח מהיר ופשוט של יישומי מחשב, ע"י כתיבת תוכנה באמצעות טבלאות במקום בצורה המסורתית והמסורבלת של שורות קוד. כמו כן, מוכרת החברה פתרונות ואפליקציות למסחר אלקטרוני וניהול קשרי לקוחות (CRM) .
lt/pgt

ltpgt
כדאי לציין כי בתחילת החודש הודיעה החברה על חילופי גברי בהנהלתה, במסגרתם יחליף מנחם הספרי את יקי דוניץ' בתפקיד מנכ"ל החברה. כמו כן, היום פירסם בנק הפועלים המלצת "קנייה" למניית החברה עם מחיר יעד של 4.6 דולר, גבוה בכ-31% ממחיר מניית החברה טרם פתיחת המסחר היום.
lt/pgt

ltpgt
מניות מגי'ק נסחרות בתל אביב ובבורסת הנאסד"ק. כזכור, מג'יק היתה החברה הראשונה שניצלה את אפשרות הרישום הכפול בבורסת תל אביב. שווי השוק של מגי'ק עומד כיום על כ-466 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2000 הסתכמו הכנסות החברה בכ-67 מיליון דולר, גידול של כ-48% לעומת ההכנסות שנרשמו בתקופה המקבילה ב-1999. בשורה התחתונה, הרוויחה החברה בתקופה זו כ-7.1 מיליון דולר, רווח דומה לזה שנרשם בתקופה המקבילה ב-1999.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully