וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלנוקס הכריזה על משפחת מוצרים של שבבי InfiniBridge התומכים בקצב של 10 ג'יגה-ביט בשנייה

3.3.2001 / 18:53

שבבים אלו תומכים בארכיטקטורת InfiniBand החדשה


ltpgt
חברת מלנוקס הישראלית הכריזה על משפחת InfiniBridge - שבבים התומכים בארכיטקטורת InfiniBand החדשה, והודיעה על זמינות מיידית של השבבים.
lt/pgt

ltpgt
משפחת מוצרי InfiniBridge כוללת מתגים, מתאמי ערוץ מארח (HCAs) ומתאמי ערוץ יעד (TCAs). מלנוקס תספק ללקוחותיה שבבי InfiniBridge, כרטיסי פיתוח ומוצרי תוכנה. אלו הם המוצרים המסחריים הראשונים התומכים גם בקצבי 2.5 ג'יגה-ביט בשנייה (X1) וגם ב-10 ג'יגה-ביט בשנייה (X4) ותואמים למפרט InfiniBand 1.0.
lt/pgt

ltpgt
החברה מציינת כי המוצר הראשון במשפחת InfiniBridge הוא ה-MT21108, המשלב פונקציונליות של מתאם ערוץ מארח עם מתג 8 מבואות מלא משולב, וגשר מתאם ערוץ יעד מ- InfiniBand ל-PCI.
lt/pgt

ltpgt
אייל וולדמן, מנכ"ל מלנוקס: "עבדנו בצמוד עם חברות של איגוד InfiniBand כדי להבטיח שהתקני InfiniBridge של מלנוקס יספקו מערך ביצועים מלא ומוצק שיפעל מול שבבים של יצרנים אחרים".
lt/pgt

ltpgt
"אספקת גשר ל-PCI היא נתיב קריטי של האסטרטגיה הכוללת שלנו, לאפשר את המעבר ממערכות Legacy מבוססות PCI למערך InfiniBand החדש", אמר וולדמן. "התקני InfiniBridg שלנו מאפשרים ליצרני מערכות להשתמש בהשקעתם בכרטיסי מתאמי רשת מבוססי PCI ובתוכנה מבוססת PCI. יכולת זאת מאפשרת ליצרני מערכות לשדרג את מערכותיהם מ-PCI לארכיטקטורת InfiniBand בקצב שלהם, בלי לנטוש את השקעתם בטכנולוגיות קיימות".
lt/pgt

ltpgt
מתאמי ערוץ InfiniBand והמתגים של מלנוקס כוללים ארכיטקטורת מיתוג במהירות מלאה, התומכת בנתיבים וירטואליים רבים לנתונים ולאותות הבקרה, ובנוסף נתיב ניהול ייעודי המספק הבטחת איכות שירות, הקצאת רוחב פס, ואי ירידת קצב ההעברה.
lt/pgt

ltpgt
הארכיטקטורה היא בעלת רוחב פס פנימי גדול מ-100 ג'יגה-ביט בשנייה ומטרתה למנוע חסימה בראש התור ולספק תפוקת מערך אופיטמלית על ידי האצת בקרת זרימה מבוססת קרדיט לכל VL.
lt/pgt

ltpgt
שבבי InfiniBridge של מלנוקס מיועדים לשמש ליישום תת-רשתות InfiniBand מורכבות, המקשרות שרתים הטרוגניים עם רוחבי פס שונים לתקשורת. שבבי InfiniBridge תומכים ברמות הגבוהות ביותר של אינטגרציה, כוללות סוכן ניהול תת-רשת (SMA) על-שבב, המספק ביצועים גבוהים יותר ומבטל את הדרישה ל-CPU חיצוני. בנוסף תומכים שבבי InfiniBridge במספר ממשקי CPU משובצים פופולריים.
lt/pgt

ltpgt
מלנוקס, היא ספקית של מוליכים למחצה ל-InfiniBand, מספקת מתגים, מתאמי ערוץ מארח (HCAs) ומתאמי ערוץ מטרה (TCAs) לשוקי השרתים, תקשורת ואחסון נתונים. החברה גייסה עד היום יותר מ-33 מיליון דולר ויש לה תמיכת הון תאגידי וקרנות חזקה מ-Intel Capital, Raza Venture Management, Sequoiaa Capital, ו-US Venture Partners.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully