וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS מעניק המלצת "קנייה" לטבע: "הרקורד של הנהלת טבע מצדיק מחיר יעד של 70 דולר"

3.3.2001 / 18:53

מחיר היעד גבוה ב-30% ממחיר המניות בשוק; בנוסף, מציינים בבנק ההשקעות את האיזון בין המוצרים הגנריים לאתיים


ltpgt
"אנו מסווגים את טבע כאחת מחברות התרופות הגנריות הטובות בעולם", במלים אלה פותחים האנליסטים של בית ההשקעות השווייצי UBS את המלצת ה"קנייה" שהם מעניקים למניות החברה הנסחרות בבורסה של תל אביב ובנאסד"ק. ב-UBS מציבים למניות מחיר יעד של 70 דולר, הגבוה ב-30% ממחירן של המניות בשוק.
lt/pgt

ltpgt
ב-UBS מציינים כי טבע היא יצרנית התרופות הגנריות הגדולה בעולם. נתח השוק של טבע בארה"ב מסתכם, להערכת הכלכלנים, ב-10% מתוך שוק של 11 מיליארד דולר. בבית ההשקעות השווייצי מציינים כי שתי הרכישות שביצעה טבע בעבר, קופלי ונובופארם, כבר הניבו לטבע כניסה לנתחי שוק בעלי שיעור צמיחה גבוה, מה גם שהוצאות הייצור של החברות ירדו בגלל מהלכי רה-ארגון של טבע, שכללו בין היתר איחוד מתקני יצור.
lt/pgt

ltpgt
לגבי הקופקסון, מוצר הדגל של טבע, ב-UBS צופים כי מכירות התרופה המיועדת לטיפול בטרשת נפוצה יסתכמו ב-175 מיליון דולר בשנת 2001. יש לציין כי זהו חלקה של טבע במכירות, כאשר היקף המכירות הכולל של התרופה הוא כפול. בנוסף, מציינים בבית ההשקעות כי לטבע יש עוד שלושה מוצרים מבטיחים בדרך: גירסה אורלית של קופקסון ושתי תרופות המיועדות לטיפול במחלת הפרקינסון.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף, בבית ההשקעות השווייצי מציינים כי טבע ממתינה לאישורים מה-FDA ל-50 מוצרים נוספים, בעלי שוק מצרפי של 14 מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
מחיר היעד שהציבו ב-UBS לטבע מבוסס על מכפיל רווחים 33, ביחס לתחזיות הרווחים הצפויים לחברה ב-2002, שעומדים על רווח של 2.1 דולר למניה. ב-UBS מסבירים כי טבע ראויה למחיר היעד הזה משום שקיים בה איזון בין המוצרים הגנריים למוצריים האתיים, וכן, היא הוכיחה את יכולתה לשלב בתוכה בצורה טובה רכישות של חברות תרופות. כמו כן מציינים האנליסטים כי כאמור, לטבע מספר רב של תרופות הממתינות לאישורים וצוות הנהלה מעולה שמלווה את החברה כבר עשור.
lt/pgt

ltpgt
ב-UBS מצפים שטבע תדווח על הכנסות של 478 מיליון דולר ברבעון האחרון של השנה, שיובילו אותה לרשום הכנסות של 1.7 מיליארד דולר בשנת 2000. לגבי 2001, בבית ההשקעות השווייצי מצפים לצמיחה של 17%, כך שטבע תסיים את 2001 עם הכנסות של 2.01 מיליארד דולר.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully