וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמלצות של אמזון עולות כסף

3.3.2001 / 18:53

אמזון תתחיל לגבות תשלום על המלצות הספרים באתרה; מחיר ההמלצה וחבילת פרסום: 17 אלף דולר; החברה תמשיך להמליץ גם ללא תשלום אבל בדף פנימי

חברת אמזון הודיעה אתמול, כי היא תתחיל לגבות כספים עבור המלצות לספרים, אותן תשלח לאי מייל. ההמלצות ניתנו עד כה בחינם על ידי העורכים של אמזון. עם זאת, הודיעה החברה, כי היא תמשיך להמליץ גם על סופרים שלא שילמו תמורת ההמלצה.

גולשים שיכנסו לאתר אמזון יצטרכו לעבור דרך קישור מיוחד, בו ניתן יהיה למצוא את הספרים שלא קיבלו את המלצת העורכים. גביית התשלום תעשה לאחר חתימת הסכם עם מוציאים לאור, שעשויים לשלם עבור ההמלצות סכום כולל של עשרת אלפים דולר. ההסכם כולל גם התחייבות לקנות שטחי פרסום באתר, מה שעלול להעלות את המחיר הכולל של החבילה ל-17 אלף דולר.

החברה, שנקלעה לקשיים כלכליים בתקופה האחרונה, הכריזה על צעדי התייעלות שמטרתם להגיע לרווחיות. בסוף חודש ינואר השנה פיטרה החברה שני אחוז מכוח העבודה שלה. דובר החברה מסר בזמנו, כי החברה מנסה ליצור מודל עסקי שיתאים לתנאי השוק.

הצעד הנוכחי של אמזון עשוי להגדיל את רווחיה, אך עם זאת ימנע מכותבים מוכשרים חסרי מימון לקבל חשיפה נאותה באתר. כשמגיעים לשיקולי רווח והפסד הדעה נשארת בידי בעל המאה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully