וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: סיסקו נופלת ב-10% ומניות ציוד התקשורת בעקבותיה

3.3.2001 / 18:53

Cnet נופלת ב-9.1% לאחר שהזהירה שלא תעמוד בתחזיות לרבעון הראשון


ltpgt
המסחר בוול סטריט נפתח בירידות במדדים הראשיים. סיסקו , מובילת ענף ציוד התשתיות לאינטרנט, נתנה את האות לגל ירידות עם דו"ח רבעוני מאכזב שפירסמה אמש. מניית החברה נופלת ב-11.7%, ובעקבותיה נרשמות עתה ירידות במניות יצרניות ציוד התקשורת.
lt/pgt

ltpgt
נתוני פריון העבודה לרבעון הרביעי הראו את מה שכולם כבר יודעים: כלכלת ארה"ב האטה את צמיחתה, אם כי "המנוע", כפי שמכונה הפריון, עדיין חם. משרד העבודה האמריקאי דיווח כי הצמיחה בפריון ברבעון היתה 2.4% בחישוב שנתי, לעומת 3% ברבעון הקודם.
lt/pgt

ltpgt
סיסקו, כאמור, דיווחה על רווח למניה הנופל בסנט אחד מהתחזיות. היתה זו ההחמצה הראשונה של החברה מזה 14 רבעונים. בנוסף, הזהירה סיסקו על ירידה צפויה ברווח ובהכנסות הרבעון הנוכחי. מתחרתה של סיסקו בתחום הנתבים, ג'וניפר (סימול JNPR), יורדת ב-3.9%; נורטל 10003649-MRQ יורדת ב-2.14%; לוסנט יורדת ב-2.7%.
lt/pgt

ltpgt
רשת Cnet, שעמדה אתמול בתחזיות לרבעון הרביעי, אך הזהירה כי לא תעמוד בתחזיות הרבעון הראשון. המניה נופלת ב-9.1%.
lt/pgt

ltpgt
יוז אלקטרוניקס (סימול GMH) רושמת ירידה מפתיעה של 4.7% לאחר שדיווח כי החברה נמצאת במו"מ מתקדם למכירת יחידת הטלוויזיה בלוויין שלה, דיירקטי.וי, לחברת המדיה הענקית ניוז קורפ (סימול NWS). מניית ניוז קורפ עולה ב-5.1%.
lt/pgt

ltpgt
מניות הטלקום האירופיות נחבטות מכל כיווני האוקיינוס האטלנטי. לאחר שפראנס טלקום הודיעה היום על קיצוץ של 30% בהיקף ההנפקה של אורנג', לנוכח תנאי השוק הקשים, נרשמות עתה ירידות במניות אלו בוול סטריט, במקביל לירידות בשוקי אירופה. פראנס טלקום (סימול FTE) יורדת ב-3.6%. בריטיש טלקום (סימול BTY) , שלה תוכניות הנפקה דומות עבור חטיבת BT Cellnet, יורדת ב-4.9%. דויטשה טלקום (סימול DT) יורדת ב-2.2%.
lt/pgt

ltpgt
דיימלר קרייזלר (סימול DCX) דיווחה היום כי הפסדיה בשנת 2000 הוכפלו, בשל קשיים בפעילות החטיבה האמריקאית, קרייזלר. המניה עולה ב-2.1%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully