וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירסון מכחישה כי תגבה דמי מנוי עבור גלישה באתר החדשות פייננשל טיימס

3.3.2001 / 18:53

טוענת כי תגבה תשלום רק עבור שירותים מסוימים; ה"סאנדיי טיימס" דיווח כי מטרתה הסופית היא להציע רק את השירותים הבסיסיים ביותר בחינם


ltpgt
קבוצת המדיה פירסון, בעלת אתר החדשות FT.com, מכחישה ידיעות לפיהן היא מתכוונת להתחיל לגבות דמי מנוי עבור השימוש באתר. היא מסרה כי בכוונתה לגבות תשלום רק תמורת מספר קטן של שירותים. אך על פי ה"סאנדיי טיימס", המטרה הסופית של פירסון היא להציע רק את השירותים הבסיסיים ביותר בחינם.
lt/pgt

ltpgt
"ה"סאנדיי טיימס" מתעלם מההבדל בין מודל עסקי טהור של דמי מנוי ובין מודל עסקי של תוכן בחינם ושירותי מפתח מסוימים בתשלום", אמר דובר פירסון, והוסיף שהאתר מספק זה מכבר שני שירותים בתשלום. עם זאת, סירב הדובר להוציא מכלל אפשרות ש-FT.com תגבה בעתיד תשלום עבור תוכן.
lt/pgt

ltpgt
מומחים בענף מעריכים כי מעטים האתרים היכולים להרשות לעצמם לגבות תשלום מהמשתמשים, עקב ריבוי מקורות האינפורמציה ברשת. פירסון מקווה כנראה לשחזר את הצלחת היריבות "וול סטריט ג'ורנל" האמריקאי, הגובה דמי מנוי בסך של 59 דולר לשנה תמורת הגישה לאתר www.wsj.com, ו"האקונומיסט" הבריטי. את הצלחת מודל דמי המנוי של שתי היריבות הללו ניתן לזקוף למותג החזק.
lt/pgt

ltpgt
בעבר התפאר FT.com כי הגלישה בו אינה כרוכה בתשלום, ושם ללעג את ה"וול סטריט ג'ורנל". בסוף החודש שעבר הגיע מספר הגולשים ב-FT.com על בסיס חודשי למיליון איש.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully