וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המצב קומסק ממשיכה לצמוח: ההכנסות ברבעון גדלו ב-16% ל-29 מיליון שקל

3.3.2001 / 18:53

ברווח הרבעוני נרשמה ירידה ל-1.9 מיליון שקל, לעומת רווח של 2.8 מיליון שקל ברבעון השלישי


ltpgt
שנה מוצלחת במיוחד עברה על קבוצת אבטחת המידע קומסק , שבשליטת ניסים בראל. במהלך השנה הנוכחית הצליחה קומסק לצמוח בשיעורים נאים מרבעון לרבעון. אומנם לא מדובר בשיעורי הצמיחה המאפיינים את צ'ק פוינט , למשל (שלקומסק היתה אופציה בעבר לרכוש 50% ממניותיה בחצי מיליון דולר, בעת שזו עדיין היתה סטארט אפ), אולם בהתחשב בהאטה שעוברות חברות ההיי-טק השונות, מצבה של קומסק לא רע.
lt/pgt

ltpgt
קומסק סיימה את הרבעון הרביעי עם הכנסות של 29 מיליון שקל - גידול של 16% לעומת ההכנסות שנרשמו ברבעון השלישי של השנה. את השנה כולה סיימה קומסק עם הכנסות של 96.3 מיליון שקל - נתון המצביע על גידול של 52% לעומת הכנסות של 63 מיליון שקל ב-1999.
lt/pgt

ltpgt
הרווח הנקי של קומסק הסתכם ב-1.9 מיליון שקל - ירידה לעומת רווח של 2.8 מיליון שקל שנרשם ברבעון השלישי של השנה. עם זאת, בחישוב שנתי, צמח הרווח של קומסק ב-45% והסתכם ב-9 מיליון שקל, לעומת רווח של 6.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
lt/pgt

ltpgt
את עיקר הגידול בהכנסות זוקפים בקומסק לצמיחה בתחום האינטגרציה ובתחום האחסון (storage), שבו פועלת קומסק באמצעות החברה הבת, קומסק מערכות אחסון, המייצגת בישראל את החברות המובילות בעולם בתחום זה.
lt/pgt

ltpgt
הצמיחה של קומסק מתאפשרת בין היתר כתוצאה מסינרגיה בין תחום האבטחה לבין תחום האחסון, המתבטא בכך שכיום הלקוחות מבקשים לקבל פתרון אבטחה כולל (ייעוץ, תכנון, אינטגרציה וציוד), כאשר התהליך מתחיל בייעוץ וממשיך לחטיבות השונות.
lt/pgt

ltpgt
קומסק, שמניותיה נסחרות בבורסה לפי שווי של 134 מיליון שקל, השלימה בחודש מארס לפני שנה גיוס של 39.4 מיליון שקל, בהנפקה אותה הוביל תמיר פישמן. מאז ההנפקה השלימו מניות קומסק ירידה של 30%.
lt/pgt

ltpgt
כאמור, קומסק עוסקת בייעוץ, תיכנון, השמה ותחזוקה של מערכות מידע בארגונים. פעילות נוספת של החברה היא בתחום ייעוץ ותכנון אבטחה פיסית ואלקטרונית לארגונים ציבוריים ופרטיים. בין לקוחותיה של קומסק נמנים הבנקים הגדולים. לקומסק גם פעילות בחו"ל - בצרפת וביפאן - שם היא פועלת באמצעות חברות בנות.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully