וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר מהר זה מסנג'ר

3.3.2001 / 18:53

חברת מיקרוסופט ונט טו פון החליטו להגביל את זמן ההתקשרות מתוכנת המסרים המידיים לטלפון רגיל; השיחה מתנתקת לאחר חמש דקות; המטרה: הגדלת הרווחים מפרסומות

חברת מיקרוסופט ונט טו פון החליטו להטיל הגבלות על שיחות טלפון שהתבצעו דרך תוכנת המסרים המידיים אמ.אס.אן מסנג'ר. החל מיום שישי שעבר לא מאפשרות החברות לבצע שיחות טלפון בצורה חופשית, כל שיחה מתנתקת לאחר כחמש דקות.

לקוחות שנהנו עד כה מן האפשרות לשוחח שיחות חוץ ללא חיוב, הופתעו לגלות ששיחת הטלפון שלהם מתנתקת לאחר כחמש דקות. החברות מאפשרות לחדש את השיחה לחמש דקות נוספות על ידי כניסה מחדש למערכת, לחילופין ניתן לגלוש לאתר נט טו פון ולבצע את ההתקשרות משם.

הקיצוץ הנוכחי בא כחלק מגמת ההתפקחות הגדולה של חברות הדוט.קום. המטרה שעמדה בפני החברות בעבר- להגדיל את מסת הלקוחות שלהן, מפנה כעת את מקומה לצורך המיידי בהצגת רווחים.

מקורות בשתי החברות מסרו כי ההחלטה להגביל את השיחה לחמש דקות, נובעת ממניעים כלכליים טהורים. כתוצאה מן ההגבלה ניתן יהיה להגדיל את הרווחים מפרסומות. מודעות הפרסום מופיעות לפני ואחרי השיחה. הגבלת השיחה לחמש דקות, והאפשרות לחידוש הקשר מאפשרות לחברות להגדיל בצורה ניכרת את כמות הפרסומות. עם זאת יתכן מאוד שגולשים יעדיפו לשלם את מחירה המלא של השיחה על פני תהליך מייגע של כניסה מחדש למערכת.


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully