וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס תפרסם את פפסי קולה

3.3.2001 / 18:53

ההסכם הוא בין הגדולים וארוכי הטווח שפפסי חתמה עליהם עם אמן כלשהו; בשנה שעברה חתמה ספירס על הסכם חסות עם מותג ההנעלה Sketchers USA


ltp>
חברת פפסי קולה חתמה על הסכם עם כוכבת הנוער בריטני ספירס בת ה-19, לקידום המשקאות הקלים שלה, בדומה להסכמים קודמים של החברה עם האמנים מייקל ג'קסון וריי צ'ארלס.
lt/p>

ltp>
פפסי, חברת המשקאות השנייה בגודלה בעולם אחרי קוקה קולה, מסרה כי ההסכם שעליו יוכרז מחר הוא בין הגדולים וארוכי הטווח שחתמה עליהם עם אמן כלשהו.
lt/p>

ltp>
החברה לא מסרה את פרטי ההסכם, אך ככל הנראה הוא ידרג את ספירס עם דמויות מפתח נוספות בנות דורה, כמו שחקן הגולף טיגר וודס וכוכבת הטניס ונוס וויאליאמס. וודס קיבל 100 מיליון דולר ל-5 שנות עבודתו לקידום מוצרי נייקי ואילו וויליאמס חתמה לאחרונה חוזה עם ריבוק ותקבל 40 מיליון דולר לתקופה של 5 שנים.
lt/p>

ltp>
לטענת פפסי, ספירס חתמה על הסכם חסות גלובלי והסכם פרסום הכולל חסות משותפת למסע ההופעות הקרוב שלה. סרטון הפרסומת הטלוויזיוני הראשון צפוי לעלות במהלך טקס הענקת פרסי האקדמיה במרץ הקרוב.
lt/p>

ltp>
הקמפיין הידוע ביותר של פפסי הוא ככל הנראה מודעות הפרסום משנת 1984: "פפסי - הבחירה של הדור החדש", שלווה על ידי מייקל ג'קסון. הפרסומות הצליחו מאוד בקרב מעריצי הזמר, אך משכו תשומת לב נוספת לאחר שג'קסון נכווה במהלך צילומי אחת הסצינות של הפרסומת.
lt/p>

ltp>
הפרסומות שבהן תשתתף בריטני ספירס יהיו ככל הנראה המשך למודעות החברה שעלו לאוויר במהלך הסופר-בול בינואר השנה. המועמד לשעבר של המפלגה הרפבוליקנית לנשיאות ארה"ב בוב דול ואלוף העולם בשחמט גרי קספרוב, הופיעו בשתיים מפרסומות פפסי שהופקו על ידי סוכנות הפרסום של החברה זה שנים - BBDO ניו יורק, השייכת לקבוצת התקשורת הענקית אומניקום.
lt/p>

ltp>
במסגרת העסקה, ספירס ופפסי ישתפו פעולה בפרסומות בטלוויזיה ובצורות פרסום אחרות, כמו קידום מכירות בנקודות המכירה. כמו כן, יהיו קישורים בין אתרי האינטרנט הרשמיים של ספירס ושל פפסי.
lt/p>

ltp>
ההסכם עם פפסי אינו הראשון שעליו חתמה הזמרת. בשנה שעברה חתמה ספירס על הסכם חסות עם מותג ההנעלה Sketchers USA .
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully