וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריט מדווחת על רווח מעל התחזיות

3.3.2001 / 18:53

החדשות האחרונות על המניות הישראליות בניו יורק


ltp>
lti>ltb>ltfont color=red>
5 בפברואר 2001
lt/i>lt/b>lt/font>
ltb>
בומברדייר התקינה במטוס סילון שלה מערכת מבוססת טכנולוגיית קליקסופטוור
lt/b>
קליקסופטוור , ספקית פתרונות קצה-אל-קצה, הודיעה כי בומברדייר אירוספייס התקינה במטוס הסילון העסקי שלה מערכת חדשה לאיתור תקלות, המבוססת על ClickFix של החברה.
lt/p>

ltp>
המערכת החדשה, שכינויה SmartFix, מיועדת להאיץ את נוהל איתור התקלה, להפחית את זמן קרקוע המטוס ואת הצורך בחלקי חילוף, ולהפחית הוצאות תפעול. המערכת נתמכת ב-ClickFix של קליקסופטוור, כלי לאבחון ופיתרון בעיות.
lt/p>

ltp>
קליקסופטוור, שמשרדיה הראשיים ממוקמים בקמפבל קליפורניה, היא ספקית של מוצרי תוכנה הממקסמים שירותי תפעול ואחזקה בסביבות B2B ו-B2C. לחברה משרדים ומפיצים ברחבי ארה"ב, כמו גם בקנדה, גרמניה ובריטניה. בישראל ממוקם מרכז הפיתוח של החברה.
ltb>
בבריזקום אופטימיים לגבי 2001, בבתי ההשקעות מורידים מעט את התחזיות
lt/b>
מנכ"ל בריזקום אמר כי החברה אומנם לא תצמח בתוצאותיה ברבעון הראשון של השנה, אך לא תהיה לכך פגיעה בשנת 2001 כולה.

בבית ההשקעות סלומון סמית ברני אומרים כי תוצאות הרבעון הרביעי של השנה שהציגה בריזקום, המתמחה בתקשורת אלחוטית רחבת פס, הצליחו לעקוף מעט את תחזיותיהם. הם מותירים בעינו את מחיר היעד של 27 דולר למניה – כ-80% מעל למחיר המניה היום - ואת המלצת ה"קנייה" בסיכון גבוה.
lt/p>

ltp>
באוסקר גרוס מעלים את מחיר היעד, מותירים את המלצת ה"קנייה" ואף מעלים את מחיר היעד למניה מ-15.5 דולר ל-25 דולר - %67 מעל למחיר המניה היום. באופנהיימר מורידים את מחיר המניה ב-33%.
ltb>
ריט מדווחת על רווח של 15 סנט למניה ברבעון הרביעי - סנט אחד מעל התחזיות
lt/b>
מהתוצאות שפירסמה החברה, עולה כי היא ממשיכה לצמוח, הן בשורה העליונה של הדו"חות והן בתחתונה. ההכנסות של ריט ברבעון הרביעי של השנה הסתכמו ב-12.5 מיליון דולר - הכנסות שיא עבורה, המגלמות צמיחה של 68% מהכנסות הרבעון המקביל ושל 18% מהכנסות הרבעון הקודם, הרבעון השלישי של 2000.
ltb>
הרמוניק מצמצמת את כוח האדם בחברה: תפטר כ-10% מעובדיה
lt/b>
החברה הודיעה כי בכוונתה לפטר בתקופה הקרובה כ-100 עובדים, ותרשום בעקבות זאת הוצאה חד פעמית של 800 אלף דולר ברבעון הראשון של 2001.
lt/p>

ltp>
בדצמבר 2000 הוציאה הרמוניק אזהרת רווח לרבעון הרביעי של השנה. היתה זו אזהרת הרווח השלישית ברציפות שסיפקה החברה, כשהודיעה כי עיכוב במספר הזמנות מלקוחות גדולים יגרום לכך שהכנסותיה יהיו נמוכות מהצפוי.
lt/p>

ltp>
הרמוניק נוסדה על ידי ד"ר משה נצרתי, שהתפטר בינתיים, ויוסי ברגר הישראליים, והיא מחזיקה מרכז פיתוח גדול בקיסריה. החברה מספקת פתרונות להעברת וידיאו, קול ונתונים בפס רחב על גבי תשתית הכבלים. לחברה פיתרון המאפשר לחברות הכבלים לבצע העברה דו-כיוונית של אינטרנט בפס רחב.
ltb>
חברת סינרגיה האיטלקית תשתמש בפתרון טלפוניית האינטרנט של ווקלטק
lt/b>
השלב הראשון בחוזה, ששוויו 4 מיליון דולר, הוא פרויקט Center Call מבוסס אינטרנט, ששוויו מוערך ב-2 מיליון דולר. שתי החברות דנות גם באפשרות שסינרגיה תהפוך למפיצה של ווקלטק 10003206-MRQ , ויסכמו את התנאים בהסכם נפרד.
ltb>
ספיאנס מפתחת מערכת להערכת עובדים עבור ארגון גדול בישראל
lt/b>
המערכת מתכננת להחליף את התהליך הידני הנהוג בארגון כיום והיא תפותח בטכנולוגית eMerge של ספיאנס (ציטוט/חדשות, המלצות, הודעות) . שווי הפרויקט מסתכם במיליון שקל.
lt/p>

ltp>
ספיאנס אינטרנשיונל היא ספקית בינלאומית של פתרונות תוכנה המפותחים ומיושמים עבור ארגונים גדולים ובינוניים.
ltb>
הערכות: גל נוסף של פיטורים באורכית
lt/b>
נמסר מאורכית כי בחצי השנה האחרונה פוטרו כ-100 עובדים במסגרת תהליך רה ארגון. בחברה טוענים כי לא ניתן להעריך את שיתרחש בעתיד, וסירבו להתייחס להערכות כי צפוי גל פיטורים גדול נוסף בימים הקרובים.
lt/p>

ltp>
אורכית מפתחת מודמים דיגיטליים בטכנולוגיית DSL, המאפשרים תקשורת מהירה על גבי תשתית קווי הנחושת הקיימת כיום.
ltb>
אם סיסטמס תספק למטרו אופטיקס טכנולוגיית אחסנת מידע
lt/b>
אם סיסטמס הודיעה כי חברת מטרו אופטיקס החליטה להשתמש באפליקציית ה-DiskOnChip שלה עבור קו מוצרי הרשתות האופטיות שלה - CityStream.
lt/p>

ltp>
סיטי סטרים הוא מוצר המאפשר ניהול יעיל של הפס הרחב, והתומך בשירותים מבוססי TDM, ATM ו-IP באלמנט אחד. טכנולוגיית DiskOnChip משמשת בדרך כלל במערכות אינטרנט, ומספקת את היכולות של דיסק קשיח על גבי שבב סיליקון.
lti>ltb>ltfont color=red>
4 בפברואר 2001
lt/i>lt/b>lt/font>
ltb>
בפייפר ג'פרי מעלים את תחזית ההכנסות של ווקלטק ל-2001, אך צופים כי ההפסדים יעמיקו
lt/b>
פייפר ג'פרי העלו את תחזיות ההכנסות של החברה לשנים 2001 ו-2002 בעקבות התוצאות הכספיות הטובות שפירסמה ווקלטק 10003206-MRQ וההדרכה האופטימית שסיפקה לגבי 2001.
lt/p>

ltp>
פייפר ג'פרי מצפים ב-2001 להכנסות של 65.5 מיליון דולר והפסד של 1.16 דולרים למניה, תחת תחזית להכנסות של 62.5 מיליון דולר והפסד של 88 סנט למניה. לשנת 2002 העריכו עד כה בפייפר ג'פרי כי החברה תרשום הכנסות של 90 מיליון דולר ורווח של 58 סנט למניה, ואולם, כעת הם מדברים על הכנסות של 105 מיליון דולר ועל רווח של 60 סנט למניה.
lti>ltb>ltfont color=red>
2 בפברואר 2001
lt/i>lt/b>lt/font>
ltb>
מריל לינץ': השווי של ביוטכנולוגיה כללית הוא אחד מהנמוכים בקרב חברות הביוטק
lt/b>
"חברת ביוטכנולוגיה כללית סבלה מבעיות קשות במהלך השנתיים-שלוש האחרונות, הן מכיוון החברה עצמה, והן מכיוון מחיר המניה שלה", כך אומרים בבית ההשקעות מריל לינץ' בדו"ח שהם מפרסמים על ביוטכנולוגיה כללית 10003192-MRQ , בו הם מותירים למניה המלצת "צבור" לטווח הקרוב ו"קנייה" לטווח הרחוק.
lt/p>

ltp>
המכפיל של המניה היום, על בסיס הרווח הצפוי ל-2001, הוא 24, בעוד שאר החברות בתחום נס

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully