וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוור תחלק עצים ריחניים לרכבים בצמתים, כחלק מקמפיין לגיוס עובדים

3.3.2001 / 18:53

החברה מגרילה בין עובדיה מכונית במבצע חבר מביא חבר, בנוסף לבונוס של 5,000 שקל


ltp>
חברת פלוור , יצרנית תשתיות תקשורת אלחוטית רחבות פס, מתחילה מחר בשלב חדש בקמפיין לגיוס עובדים.
lt/p>

ltp>
לקראת ט"ו בשבט יוצאת החברה במבצע "נתתי עץ". דיילים מטעם פלוור יחלקו בצמתים באזורי היי-טק בהרצליה, קריית עתידים וקריית מטלון, עצים ריחניים לרכבים עליהם לוגו החברה ומספר הטלפון והפקס של מחלקת משאבי האנוש.
lt/p>

ltp>
חיים סרור, סמנכ"ל משאבי האנוש של פלוור, ציין כי בשנת 2000 קלטה החברה כ-150 עובדים, וכיום היא מונה כ-250 עובדים. לדברי סרור, פלוור מתכוננת לקלוט עוד 150 עובדים במהלך 2001.
lt/p>

ltp>
כ-60% מהעובדים בפלוור נקלטו באמצעות מבצעי חבר מביא חבר, ולדברי סרור, לפני כחצי שנה החליטו בחברה לשדרג את המבצע, וסכום הבונוס עלה מ-1,000 שקל ל-5,000 שקל. בנוסף, החליטו בפלוור להגריל מכונית בין המגייסים. ההגרלה תיערך במסיבת פורים של החברה והזוכה המאושר יבחר את המכונית, כאשר החברה מקצה לכך כ-100 אלף שקל.
lt/p>

ltp>
סרור מציין כי בחצי השנה האחרונה גויסו לפלוור כ-60 עובדים באמצעות חבריהם. הקמפיין בצמתים מתלווה למודעות דרושים חדשות שיופיעו החל מיום שישי בלוחות הדרושים. החברה פירסמה לראשונה מודעות דרושים באוקטובר 2000 והחליטה לרענן את הקמפיין בימים אלו.
lt/p>

ltp>
עוד הוסיף סרור כי חלוקת העצים לקראת ט"ו בשבט אינה הפעילות היחידה אותה מתכננת החברה בעתיד הקרוב: "אנו לא משקיעים סכומי עתק בקמפיינים שלנו, וחשוב לנו שהם יהיו מקוריים ומעניינים. אנו מתכננים דברים נוספים גם לקראת חג העצמאות וחגים נוספים".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully