וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק המועמד המועדף בקרב אנשי ההיי-טק

3.3.2001 / 18:53

קהילת ההיי-טק בישראל בחרה בממשלת אחדות כממשלה שתביא לשגשוג בענף; האיש המועדף להוביל את הממשלה הוא ראש הממשלה היוצא - אהוד ברק

משאל שנערך בקרב עובדי קהילת ההיי-טק בישראל, מגלה העדפה ברורה לממשלת אחדות. רוב המצביעים סימנו את ראש הממשלה היוצא, אהוד ברק, כאיש המועדף מבחינתם לראשות הממשלה. עוד מתברר כי רבים מבין הנשאלים העדיפו את ברק על פני שרון כאיש המתאים ביותר לניהול חברת הסטארט-אפ שלהם.

קהילת ההיי-טק, מתברר, מעדיפה ממשלת אחדות ומאמינה שממשלה כזו עתידה להביא לשגשוג בענף ההיי-טק. כך עולה ממשאל שערכה חברת אורקל ישראל. מניתוח התוצאות עולה כי 46 אחוז חושבים שממשלת אחדות תביא לשגשוג בענף ההיי-טק, מתוכם סבורים 29 אחוז שברק יעשה זאת לעומתם רק 12 אחוז סבורים כי אריאל שרון הוא האיש שיכול להביא לצמיחה מחודשת.

עוד נמצא כי קהילת ההיי-טק נותנת אמון רב יותר באהוד ברק כמנהל הסטארט אפ שיקימו - 43 אחוז מעדיפים את אהוד ברק כמנהל חברת ההיי-טק שלהם, לעומת 21 אחוז בלבד שמוכנים לתת את שרביט הניהול לשרון. 35 אחוז דיווחו, כי לא היו נותנים אמון בשני המועמדים לניהול החברה.

גם במשאל הבחירות לראשות הממשלה גובר ברק על שרון - 45 מהמצביעים מעדיפים את ברק כראש הממשלה, לעומת 37 אחוז המעדיפים את אריאל שרון. 18 אחוז מקרב המצביעים בחרו שלא להעניק את קולם לצד זה או אחר.

במשאל הבחירות שנערך על-ידי מאגר המידע קולדון וחברת אורקל, השתתפו 350 מצביעים, אשר הצביעו בעמדות ממוחשבות. המשאל נערך בסיוע מקצועי של חברת COMPASS, המתמחה באנליזה שיווקית מבוססת מחקר, המיועדת לתעשיית ההיי-טק.

מוריס כהונאי, פסיכולוג שיווקי מחברת COMPASS ציין כי הממצאים מצביעים על שיעור אדישות גבוה פי שלושה בקרב אנשי ההיי-טק בבחירות הללו בהשוואה לציבור הרחב, כאשר 18 אחוז מתוכם בוחרים שלא להצביע לעומת שישה אחוז בלבד בכלל האוכלוסייה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully