וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי, מבולבלי, לבשת את המכנסיים הפוך

3.3.2001 / 18:53

דנה קסלר על הפרק המיוחד של "דרו קארי", נקודת האור היחידה בתוך בלילת השידורים החוזרים הדביקה של ערוץ 3


בלוח השידורים הנוכחי של ערוץ 3, שמורכב רובו ככולו משידורים חוזרים (אנחנו פשוט מתים לדעת האם רוס יעזוב את ג'ולי ויהיה חבר של רייצ'ל), נקודת האור היחידה היא דרו קארי. לא שלא ראינו גם את הפרקים האלה כמה וכמה פעמים, אבל לפחות אצל קארי השגרה היא חלק מהקונספט. מלבד שינויים מינוריים פה ושם (כשדרו עשה תסרוקת אלה גוטמן, למשל, או כשלגופו של אוזוולד נוספו שתלי סיליקון כחלק מחלטורה מדעית בדראג-קו), החיים של קארי וחבריו תמיד נראים אותו הדבר.

היות שהוא במילא יהיה תקוע לנצח בדד-אנד ג'וב של תשע-עד-חמש במחלקת כוח האדם של חנות הכלבו ווינפרד-לאודר בקליבלנד, לצדה של מימי הנאווה, כשהשמחה היחידה בחייו נובעת מלגימת בירת "באז" הום-מייד אותה הוא רקח עם לואיס, אוזוולד וקייט ומקסימום איזה דייט כושל על הבאר בוורשה, הפאב השכונתי, העובדה שמדובר בשידורים חוזרים לא ממש מפריעה. אם לדרו קארי אין חיים, למה שלנו יהיו?

אבל גם בעולם של שידורים חוזרים צריך לפעמים לצאת מהשגרה, ובדיוק בגלל זה מגיע אלינו (שוב) ביום רביעי (7 בפברואר, בשעה 20:30) הפרק המיוחד "המופע של דרו קארי – מה לא נכון בפרק הזה", שבו – לפי מה שכתוב בעיתון – הצופים מוזמנים לנסות למצוא טעויות שונות ומשונות (גם שונות וגם משונות, בחיי) בפרק. זה אומר שהפרק יהיה גדוש בטעויות ביזאריות אף יותר מזה שקייט הסכימה להתחתן עם אוזוולד, ועלינו לאתר אותן. האמת היא שזה לא כל כך קשה, כי רוב הזמן מופיעים חצים קטנים על המסך שמצביעים על התופעות הסוריאליסטיות השתולות בפרק, וחוץ מזה, על הקטע בו כל הדמויות הופכות למריונטות היינו עולים גם לבד.

הטעות החביבה ביותר בפרק היא זאת שקייט קוראת לאמא של דרו "מיסז קאנינגהם", שזה כזכור היה שמה בתור אמא של ריצ'י ב"האפי דייז". אח, את היציאה הזאת אני יכולה לשמוע גם אלף פעמים מבלי שזה יימאס. לא תאמינו, אבל זה מחזיק טוב יותר מהפרק בו מאבדת תותי את בתוליה לשכן הרוסי ב"פלורנטין".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully