וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים בגני התערוכה: מ"אוסלו מת" ועד "היידה ביבי"

3.3.2001 / 18:53

שעות ספורות לפני פירסום תוצאות המדגם ידעו פעילי הליכוד בגני התערוכה שהניצחון מונח בכיסם; כשהתברר גודל הפער בין שרון לברק השתחרר באחת כל התיסכול מאז התבוסה ההיא ב-99'

מאת לירון מרוז

שירים, שריקות, מחיאות כפיים, ריקודים, תופי טם טם ושופרות - זוהי רשימה חלקית בלבד של ארסנל האמצעים שעמד אתמול ( יום ג') לרשות מאות אנשי הליכוד שהצטופפו בגני התערוכה וחגגו את נצחונו המוחץ של אריאל שרון על ראש הממשלה, אהוד ברק.

שעות ספורות לפני האירוע כבר היה ברור לכל מי המנצח האמיתי של הערב. הנוכחים באולם חיכו בקוצר רוח לתוצאות המדגם, כשברקע הושמע כל העת הג'ינגל של מערכת הבחירות, שלווה בקריאות "אהוד הביתה".

אולם רק תוצאות המדגם שיחררו סופית את הניצרה שהיתה תקועה מאז הכאב הצורב בשנת 99'. האנשים במקום התקשו להשתלט על פרצי השמחה שלהם, קיפצו ופיזזו, כשהם קוראים: "אוסלו מת", "אהוד אכל אותה", וסופרים מאחד עד עשרים - הפער עליו הצביעו המדגמים. כל איש שמאל שנראה על המסך זכה למטר של שריקות בוז. המארגנים לא ניסו לעצור את ההתלהבות ונתנו להמונים לפרוק מתח.

שרים לשעבר, חברי כנסת ועסקנים, שרק לפני חודשיים הסבירו עד כמה חשוב להחליף את יו"ר הליכוד, הגיעו למקום, כשעל פניהם ההבעה של "עשינו את זה ביחד". אחד אחד הם עלו על הבמה וזכו לתשואות רמות.

אולם גם בערב כזה, בו זכה שרון לניצחון פנטסטי, עדיין לא שוכחים הפעילים חשבונות קטנים. דוד לוי, שדווקא פרש לפני מספר חודשים מהממשלה ותמך באופן פומבי בשרון, זכה לשריקות בוז צורמות ואת יו"ר ש"ס, אלי ישי, קידמו קריאות "אריה דרעי זכאי". וכמובן, כדי שאף אחד לא ישכח מי המלך האמיתי, מדי כמה דקות נשמעה בקול הקריאה "היידה ביבי".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully