וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור יונה דורש מסאריץ' 7000 דולר

3.3.2001 / 18:53

ראשי הפועל ירושלים נפגשו עם השוער והביעו נכונות לשחררו לבני-יהודה, אבל לא לפני שיקנסו אותו. יונה: שיחזיר לי את העונה הזאת

יו"ר הפועל ירושלים, ויקטור יונה, דורש מהשוער היוגוסלבי אלכסנדר סאריץ' תשלום קנס של 7000 דולר והתחייבות "להחזיר את העונה שהלכה לי בגלל מה שעשה". סאריץ' צפוי להצטרף השבוע לבני יהודה, שמחפשת שוער לאחר פציעתו הקשה של יניב והבה.

היום אחה"צ התקיימה פגישה בין סאריץ', ששב אתמול ארצה, לבין ראשי ירושלים, ובה הובהרו לשוער התנאים בהם תסכים הקבוצה לחתום על טופס השחרור שלו לבני-יהודה.

ככל הידוע, עדיין לא סוכמו כל הפרטים בין בני-יהודה, שמעוניינת בהשאלה עד סוף העונה, לבין ירושלים, שמעוניינת להשאיל את השחקן לעונה וחצי תמורת כ-120 אלף דולר. ההערכה היא שבמקרה כזה סכום ההשאלה יעמוד על 60 אלף בלבד.

ויקטור יונה אמר ל-ONE: "דיברנו עם סאריץ והבהרנו לו שיש דברים מסויימים שהוא צריך לחתום עליהם לפני שאשחרר אותו לבני יהודה או לכל קבוצה אחרת. הוא יצטרך להחזיר לי את העונה הזאת ולשלם קנס של 7000 דולר על מה שהוא עשה. הבנתי שיש לו סיכום עם בני-יהודה. עם אלי אוחנה אני אסתדר כי הוא חבר שלי ואני אוהב אותו, אז אבוא לקראתו בעניין הזה".

סאריץ' עצמו, שברח מירושלים לפני כחודש וחצי, צפוי לתת את החלטתו עוד הלילה כדי שבני-יהודה תוכל במקרה של סיכום לאשר את חוזהו בבקרה התקציבית כבר מחר. העניין תלוי גם בסיכום שיושג על שיחרורו של הקשר המקדוני, יילקו ג'יורג'וסקי, שאמור לפנות משבצת של זר לטובת סאריץ'.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully