וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כל מה שנוצץ זהב. מתי נלמד שלא כולם אוהבים אותנו?

3.3.2001 / 18:53

סקר חדש קובע כי ככשליש מהמשתמשים יפתחו אי מייל עם הכותרת: I LOVE YOU. הוירוס אשר גרם בשעתו נזק של למעלה מ 10 מיליארד דולר

על פי סקר שמפרסמת חברת IDC עולה כי יותר משליש, 37 אחוזים, ממשתמשי אי מייל במשרדים, עדיין יפתחו את הקובץ ששמו "ILOVEYOU" אותה הודעה אשר הכילה בשעתו את וירוס האהבה.

בחודש מאי שנה שעברה חולל וירוס זה אשר הגיע כקובץ מצורף להודעה תמימה שכותרתה: I LOVE YOU, נזק אשר הוערך בשעתו בכ 10 מיליארד דולר. סכום זה נבע בעיקר בשל שעות העבודה אשר ירדו לטמיון בשל השבתת המחשב לאחר פתיחת הקובץ.

אלכס שיפ, אנליסט בכיר בחברת האנטי-וירוס MessageLabs, אשר מציעה שירות סריקת אי מיילים בפני וירוסים, אומר כי הוא עדיין נתקל בכ 20 עותקים של וירוס האהבה ליום, עובדה המעידה על כך שעדיין רוב המשתמשים לא עדכנו את תוכנות האנטי וירוס שלהם בהתאם.

על פי סקר IDC שנערך בקרב 150 אנשים בתעשייה עולה כי בעלי התפקידים אשר אחראיים לעדכן את תוכנות האנטי וירוס במשרד התרשלו בביצוע תפקידים ויותר ממחצית מהם עשו זאת לאחר חודש שלם של עיכובים.

שיפ מוסיף ואומר כי להערכתו מעטים הם האנשים אשר עדכנו את תוכנת הדואר שלהם, תוכנת אאוטלוק, בהתאם לתיקון שהוציאה חברת מיקרוסופט על מנת למנוע הישנות מקרה וירוס האהבה.

נתון מעניין נוסף אשר עולה מהסקר קובע כי משתמשים נוטים לפתוח הודעות אשר כותרתם מכילה את המשפטים הבאים: "בדיחה מצוינת", "הסתכל על זה", "הודעה".

בתוך כך התראיין השבוע אונל דה גוזמן, מפיץ וירוס האהבה, לעיתון ה"שיקגו טריביון" וטען כי וירוס האהבה ש"בישל" היה במהלך מלחמת סייבר אשר התנהלה בין שתי כנופיות מקומיות.

המשפט היחיד אשר שווה ציטוט מתוך ראיוןזה אינו שייך לגוזמן אלא לחברו לספסל הלימודים, נתנאל קואזי, שאמר: "האקרים יוצרים וירוסים על מנת לחסל את היריב. זהו משחק מלחמה. זה כיף. זה טוב יותר מסקס".

אז זהו שלא!

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully