וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוורצנגר משנה כיוון: רוצה פוליטיקה

3.3.2001 / 18:53

ארנולד שוורצנגר התוודה בראיון על אהבתו לפוליטיקה; "אני נהנה הרבה יותר מעזרה לאנשים, התאווה לעשות את זה גוברת בי", אמר; שוקל להתמודד לתפקיד מושל קליפורניה

השחקן ארנולד שוורצנגר שוקל מעבר לפוליטיקה, והתמודדות לתפקיד מושל קליפורניה. השחקן סיפר לעיתון "לוס אנג'לס טיימס" שהוא יכול לרוץ למשרה בעוד שנה, כשהוא הולך בעקבותיו של הנשיא לשעבר, רונלד רייגן, שהחל את הקריירה הפוליטית שלו בקליפורניה.

"חשבתי על זה הרבה פעמים בגלל שאני אוהב פוליטיקה", אמר שוורצנגר, ששמו נקשר לנושא פעמים רבות בעבר. שלא כמו רייגן, שהתמנה לנשיא ב-1980, שוורצנגר לא יוכל למלא את המשרה המכובדת, בשל העובדה שרק מי שנולד במדינה יכול להתמודד על התפקיד, והוא יליד אוסטריה.

שוורצנגר, רפובליקני נלהב כבר שנים רבות, אמר שהוא יוותר בשמחה על הקריירה שלו בסרטים, והוסיף שהמדינה נטולת מנהיגות בימים אלו. מושל קליפורניה הנוכחי, גריי דייוויס, זוכה לביקורת רבה אחרי משבר חשמל שפקד את המדינה. "בעשר השנים האחרונות ראיתי שאני נהנה הרבה יותר מעזרה לאנשים, מאשר עשיית כסף ועשיית סרטים", אמר שוורצנגר, הוסיף: "התאווה לעשות את זה גוברת בי. זה יכול להוביל, וכנראה שיוביל, למשרה פוליטית. לא אמרתי שזה הזמן, אבל, השורה התחתונה היא שאם דיוויס ימשיך בדרך הזו, אז אני...", ולא סיים את המשפט.

השחקן נשוי למרייה שרייבר, נצר של השושלת הפוליטית המפורסמת ביותר, משפחת קנדי. "אני אקריב את 20 המיליון שאני מקבל לסרט ואת כל הדברים האלה, ואשכח מזה, כדי לצעוד פנימה", התוודה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully