וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדענים: בקרוב יהיה ניתן לשנות את מיקומו של כדור הארץ

3.3.2001 / 18:53

קבוצת אסטרונומים טוענת שניתן יהיה להזיז את כדור הארץ למסלול חדש, כדי להבטיח את המשך קיום המין האנושי; לפי תחזיות, עוצמת השמש תגדל במיליארד השנים הבאות, ותשרוף את הכדור

זה אולי נשמע דמיוני להחריד, אבל קבוצה של אסטרונומים טוענת שבקרוב תהיה למין האנושי את היכולת להזיז את כדור הארץ למסלול חדש. לטענתם, ה"תימרון" האסטרונומי הזה יוכל להכפיל את הזמן שבני האדם יוכלו לשרוד על פני כדור הארץ.

לפי התחזיות, השמש תגדיל את עוצמתה במיליארד השנים הבאות, ואם כדור הארץ יישאר במיקומו הנוכחי הוא יישרף וכל החיים עליו יושמדו. בעזרת טכניקה ידועה למדענים, הנקראת "ידוי גרביטציוני", שיושמה בעבר על מנת לשלוח לווינים לכוכבים בחלל, המדענים מאמינים שניתן יהיה להשתמש באסטרואיד גדול כדי למקם מחדש את כדור הארץ, ולדאוג לאקלים נוח הרבה יותר.

האסטרונומים טוענים שזוהי טכניקה "פשוטה להחריד", והמהלך יוכל להבטיח את הישרדות המין האנושי ואפילו יאפשר לצאצאינו לשנות בעתיד את מיקומם של כוכבים במערכת השמש. הרעיון המדהים פורסם על ידי מדענים מאוניברסיטות קליפורניה ומישיגן, וסוכנות החלל האמריקאית, נאס"א.

לפי דבריהם, כל מה שנחוץ הוא אסטרואיד גדול שיעבור ליד כדור הארץ, ויעביר מעט מאנרגיית התנועה שלו לכדור הארץ. האסטרואיד יוזז אז לכיוון כוכב צדק, שם יצבור עוד אנרגייה, שתוכל לסייע לכדור הארץ לזוז לכיוון הרצוי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully