וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האינטרנט מסטופ עורכת ניסוי לשינוי שיטת התמחור באתר

3.3.2001 / 18:53

לשם ביצוע הניסוי בחרה מסטופ להתחרות על לקוחות אמאזון.קום הישראלים; עבורם נבנה מחירון מיוחד למוצרים הפופולאריים ביותר ברשת:ספרים, דיסקים, ד.וי.די וקלטות ווידאו

חברת האינטרנט הישראלית מסטופ (mustop.com), , הכריזה השבוע על מהלך שיווקי אסטרטגי, שנועד לנסות את מה שאמורה להיות המטרה הסופית של האתר – שיטת תמחור המבוססת על עיקרון המחירים הקבועים (fix price) להובלה הבינלאומית.

השיטה החדשה מיועדת להעניק פתרון ללקוחות מסטופ אשר מעונינים לדעת את מחיר ההובלה הבינלאומית כמחיר קבוע ובלתי תלוי במשקל החבילה.

לשם בדיקת האטרקטיביות של שיטת התשלום החדשה, בחרה מסטופ לצאת במבצע ייחודי הפונה ללקוחות הישראלים של Amazon.com, אשר מהווים כח קניה משמעותי בתחום הסחר המקוון בישראל. המבצע מציע מחירים קבועים להובלה בינלאומית של ארבעת המוצרים הנמכרים ביותר באמאזון.קום – ספרים, CD, DVD, וקלטות וידאו.

"המהלך החדש נועד לבסס את מעמדו של אתר מסטופ כפלטפורמה הלוגיסטית המהירה והנוחה ביותר כיום לרכישת מוצרים בארצות הברית למגזר הפרטי והעסקי כאחד". אמר מנהל השיווק של מסטופ, אמנון בן יוסף. לדבריו בשלב הראשון ינתן דגש למוצרי אלקטרוניקה, תוכנה, וספרות, ובעתיד הקרוב יורחב את סל המוצרים המשווקים באתר.

בחרנו לפנות דווקא אל לקוחות אמאזון.קום מאחר ואנו מכירים בצורך של הישראלים ליהנות מחוויית קניה מהירה ובתווך זמן סביר, יתרון שאמאזון.קום אינו מסוגל להציע במחיר סביר". אמר בן יוסף.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully