וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער סמוי

3.3.2001 / 18:53

שוערה של הפועל ירושלים, שברח לפני חודש וחצי מהארץ, חזר הלילה לישראל על מנת להצטרף לבני יהודה. ויקטור יונה רוצה פיצוי כספי וסאריץ' מסתתר בדירה בכפר-סבא. הבלגאן חוגג

ליגת העל מודל 2001 ממשיכה להנפיק לנו סיפורים משונים, שלמשמעם קשה לדעת אם לצחוק או לבכות.

השוער היוגוסלבי, אלכסנדר סאריץ', הגיע אתמול לישראל כדי לבדוק את האפשרות להצטרף לבני-יהודה. סאריץ' לא הורשה להיכנס לארץ ורק לאחר שעוכב במשך שעות רבות בשדה התעופה, אושרה כניסתו והוא הועבר למקום מיסתור בכפר-סבא.

סאריץ', המבוקש גם בהפועל י-ם מהליגה הלאומית, מבקש לסגור תחילה את ענייניו בבני-יהודה, המחפשת בדחיפות מחליף לוהבה הפצוע ולכן הוא מסתתר מראשי הפועל י-ם.

סאריץ' ברח מהארץ לפני כחודש וחצי, כששיחק בהפועל י-ם, בשל המצב הביטחוני וסכסוך משפחתי עם רעייתו. כשהגיע חזרה ארצה, בלילה שבין ראשון לשני, נתקל היוגוסלבי בבעיית אישור כניסה לארץ.

ברשות שדות התעופה התקשרו מיד ליו"ר מכבי פ"ת, אבי לוזון, שבקבוצתו שיחק סאריץ' מוקדם יותר העונה.

סיפר לוזון: "אתמול בלילה קיבלתי טלפון מנתב"ג על כך שיש שחקן כדורגל בשם אלכסנדר סאריץ', שעל הויזה שלו רשומה קבוצת הכדורגל של מכבי פ"ת.

"אישרתי שאכן השחקן שיחק בשורותינו, אבל כרטיסו שייך להפועל י-ם. הם הודו לי על האינפורמציה ואמרו שיתקשרו שוב. מאז לא שמעתי מהם ואני לא יודע מה עלה בגורל השחקן".

ל-ONE נודע שיו"ר הפועל י-ם, ויקטור יונה, דורש עבור השוער 30 אלף דולר לארבעה חודשי השאלה. מנהל הפועל י-ם, שמעון ועקנין: "אנחנו היינו בקשר עם סאריץ' שהבטיח להישאר בקשר, וכשזה נותק הבנו שהוא בדרך לישראל.

"אני חושב שהוא נכנס לארץ עם הויזה הקודמת שלו, שעליה חתומים הלוזונים. בואו לישראל קשור כמובן למו"מ עם בני-יהודה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully