וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון שוקל קאמבק

3.3.2001 / 18:53

הנשיא לשעבר שוקל להופיע עם הסקסופון בפסטיבל סן רמו, תמורת סכום צנוע של 250 אלף דולר; הופעתו המוסיקלית האחרונה נערכה בניו המפשייר בליווי תזמורת תיכון, כשנפרד מהבית הלבן


נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, עשוי לצאת לדרך עם הסקסופון שלו, ולנגן בפסטיבל הזמר השנתי בסן רמו שבאיטליה. קלינטון שוקל להיענות בחיוב להזמנה ולהופיע לצד שורת כוכבים, בפסטיבל ישתקיים בין ה-26 לפברואר עד ל-3 למרץ. לטענת עיתונים באיטליה, יקבל קלינטון עבור הצלילים שישמיע שכר צנוע של 250 אלף דולר.

עוזריו אישרו כי קיבל הצעה ממארגני הפסטיבל, אך ציינו כי הוא טרם החליט האם להשתתף באירוע. מאז עזב את הבית הלבן, קיבל קלינטון לפחות 100 בקשות לנאום תמורת תשלום ממוצע של מאה אלף דולר.

הופעתו המוסיקלית הפומבית האחרונה של קלינטון נערכה בחודש ינואר, במהלך ביקור פרידה שהוא קיים בניו המפשייר, כשתזמורת של תיכון מקומי ליוותה את נשיפותיו של הנער מארקנסו. במהלך מסע הבחירות הראשון שלו לנשיאות ארצות הברית, בשנת 92', ניגן קלינטון את "מלון הלבבות השבורים" בתוכנית הטלוויזיה של ארסיניו הול, כשהוא חמוש במשקפי שמש כהים.

פסטיבל סן רמו, שנוסד בשנת 1955, נצפה בידי מיליוני צופי טלוויזיה. מארגניו שואפים להתקשט מדי שנה בשמות גדולים מעולם המוסיקה, ואף מחוצה לו. אורח הפסטיבל בשנת 99' היה נשיא ברית המועצות לשעבר, מיכאל גורבצ'וב. למרבה המזל לא ביקשו מגורבצו'ב לנגן. במקום, הוא נשא נאום בטלוויזיה על נושאים ברומו של עולם כמו הסדר העולמי החדש ותהליך הגלובליזציה העולמי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully