וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תהיו קטנוניים, אכלנו עם בארנס מאותו המסטינג

3.3.2001 / 18:53

יעל נעמני על רייב הבחירות עם לפטפילד סאונד סיסטם, אמנם לא בדיוק הדבר האמיתי, אבל בהחלט מסעיר יותר ממינה צמח

לפני הכל חשוב להדגיש את מה שמפיקי רייב הבחירות ו/או היחצ"נים שלו לא ממש מצאו לנכון להדגיש: בשלישי בלילה בהאנגר 11 לא יאיישו את העמדה לפטפילד, הרכב העל האלקטרוני של פול דאלי וניל בארנס, שעשה את "לפטיזם" המופתי ו"סטילת אנד ריתם" האפלולי. מי שירקידו הם שניים שנוהגים לעבוד עם דאלי וברנס: ניק רפיוקלי על הפטפונים וצ'שייר קאט על המיקרופון. פנטזתם על לפטפילד - קיבלתם חברים שלהם בלפטפילד סאונד סיסטם. זה לא הדבר האמיתי, אבל, היי, הם משתפים פעולה עם הדבר האמיתי על בסיס קבוע, וזה אומר המון פוטנציאל.

רפיוקלי הוא קלידן, מפיק ודי.ג'יי; צ'שייר קאט הוא זמר ואם.סי; ומכיוון שהפעם אין ולו סיבה אחת זערורית להשתעבד לזחוחייה של נבחרת ערוץ 1 או נבחרת ערוץ 2 - הרי התוצאות ידועות עוד לפני שנפתחה הקלפי הראשונה והאולפן הווירטואלי כבר לא כזה שוס - ליל בחירות 2001 יהיה שייך לשניהם.

נדב רביד יפתח ושלומי זידן יסגור. היוזמה היא של TLV וסחלב הפקות בשיתוף ויסקי דיוארס, כחלק מהפסטיבל המתמשך דיוארס סשנס. המיקום הוא כאמור האנגר 11 בנמל תל אביב, לרוב אתר מסיבות לא כל כך מוצלח, אבל אם ויתרתם על הבררנות שלכם והלכתם להצביע, זה הדבר האחרון שיפריע לכם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully