וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה רוצה את סאריץ'

3.3.2001 / 18:53

שוערה לשעבר של הפועל ירושלים עשוי להגיע לשכונה, בעקבות פציעתו של והבה. סולמי: צריך רק לבדוק שהוא בריא

בני יהודה מעוניינת בשוער היוגוסלבי, אלכסנדר סאריץ', ש"ברח" לפני כחודש וחצי מהפועל ירושלים וחזר למולדתו. סאריץ', ששיחק העונה בהשאלה גם במכבי פ"ת, בתקופה שגולן מלול היה מושבת, צפוי לחזור ארצה עוד השבוע.

ל-ONE נודע כי בני יהודה כבר בדקה את האפשרות לקבל את סאריץ' בהשאלה מירושלים, המחזיקה בכרטיסו. השוער, שנמצא בקשר טלפוני יומיומי עם ראשי ירושלים, היתנה את שובו ארצה בכך שיקבל שחרור מירושלים בתום העונה ובכך שירושלים תבטל את ההליכים שהחלה נגדו בהתאחדות לכדורגל ותסיר גם את האיום להתלונן במוסדות פיפ"א.

בבני יהודה, שאיבדה בשבוע שעבר את יניב והבה עד לסיום העונה בשל פציעה קשה, מקווים להחתים את סאריץ' על חשבונו של הקשר המקדוני, יילקו ג'יורג'וסקי, שכבר קיבל לפני כשבועיים הודעה על שיחרורו, אך נשאר בקבוצה עד כה לאחר שעירוני ראשל"צ ירדה ממנו ברגע האחרון. בג'יורג'וסקי גילתה עניין לאחרונה הפועל ב"ש.

יו"ר בני יהודה, אבישי סולמי, אמר ל-ONE: "אנחנו לא רואים בארץ הרבה אפשרויות של שוערים פנויים ככה ששוער זר הוא בהחלט אופציה. סוכנים מציעים לנו כל מיני שוערים, אבל אנחנו לא מכירים אותם. סאריץ' הוא שוער טוב והבעיה היחידה היא לבדוק שהוא בריא ב-100 אחוז. בשלב הזה של העונה אנחנו לא יכולים להסתכן. נפנה להפועל ירושלים ואם זה בא בחשבון מצידם, אז סאריץ' יצטרך לחזור לארץ כבר ביומיים הקרובים. אין הרבה זמן. בכל מקרה, לא אחתים מראש שוער גם לעונה הבאה כי זה נראה לי קצת חסר אחריות. בשלב ראשון נחתים רק עד סוף העונה עם אופציה להארכה".

לגבי אפשרות החזרתו של החלוץ קובי רפואה ממכבי ת"א, אמר סולמי:
"בתנאים שמכבי ת"א רוצה נכון להיום זה לא בא בחשבון. ברור לכולם שאנחנו לא יכולים לעמוד בזה. גם קשה לי להאמין שבמכבי יתפשרו. נראה לי שהם לא שלמים עם עצמם אם לשחרר אותו בכלל. אנחנו עושים מאמצים ובודקים את זה. לא הייתי אומר שנסתם הגולל בעניין הזה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully