וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאקס הסכימה לשחרר את שי בירוק

3.3.2001 / 18:53

בתום פגישה עם נציגי איאקס השתכנעו ההולנדים כי לא מופעלים לחצים על השחקן הצעיר. מנכ"ל נס-טוברוק: אני שמח שזה נגמר ברוח טובה

הסתיימה פרשת הנער בן ה-16.5 שי בירוק: הבוקר התקיימה באמסטרדם פגישה בין הכדורגלן וראשי בית"ר נס-טוברוק, היו"ר אריק איזיקוביץ' והמנכ"ל ירון גולן, לבין נציגי איאקס, המנגר הטכני, ליאו בינהאקר, ומנהל מחלקת הנוער, קייס בוומבורן. בסיום הפגישה החליטו ההולנדים לחתום על שיחרורו של השחקן.

נציגי איאקס התעקשו גם לשוחח עם בירוק ביחידות על מנת לוודא שלא מופעלים עליו לחצים שונים, ולבסוף כאמור השתכנעו לשחררו. הלילה או מחר צפויים בירוק וראשי נס-טוברוק לחזור ארצה, וביום
רביעי הוא אמור להירשם בהתאחדות ולחזור לקבוצתו הקודמת.

ירון גולן אמר ל-ONE בשיחת טלפון מהולנד: "היתה פגישה טובה מאוד. קיבלנו את השיחרור של שי בצורה הכי יוצאת מן הכלל שאפשר לצפות. אני משוכנע שזה הדבר הטוב ביותר עבורו ואני שמח שהכל נגמר ברוח טובה".

כזכור, הפרשה החלה כשבירוק, תלמיד ביה"ס לכדורגל של איאקס, עזב את הולנד במפתיע ולא הצטרף למשחקיה של קבוצת הנערים בפרו. בירוק נבחן בטוטנהאם האנגלית, ואח"כ הגיע ארצה כדי להשתתף בטורניר החורף הבינלאומי.

הנער סירב לחזור להולנד וביקש לשוב לקבוצתו הקודמת, בית"ר נס-טוברוק, אבל באיאקס סירבו לשחררו ודרשו ממנו להגיע לבירור. לאחר איומים הדדיים בין שני המועדונים לפנות לפיפ"א כדי להתיר את הסבך, התאפשר לבסוף קיום הפגישה בין הצדדים, בעקבותיה כאמור הגיע הסיכסוך אל קיצו.

בירוק גם הושעה בשבוע שעבר מנבחרת הנערים של ישראל ע"י מאמן העל של נבחרות הנוער, זאביק זלצר, אולם כעת נסללה הדרך לחזרתו למדים הלאומיים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully