וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתערבים בשירות ש"ס

3.3.2001 / 18:53

התנועה מתכוונת לשלוח לקלפיות בקיבוצים עשרות משקיפים מחופשים לחילונים; "ישנה תופעה 'מעניינת' בקרב חברי הקבוצים של חזרה לשורשים ערב בחירות ואמונה בתחיית המתים"

מאת לירון מרוז

תנועת ש"ס הודיעה בצהריים, כי היא מתכוונת לשגר מחר עשרות משקיפים לקלפיות בקיבוצים, שיהיו מחופשים לחילונים, "כדי למנוע זיופים ולעמוד על משמר טוהר הבחירות". לטענת התנועה, נודע לאנשיה, כי "ישנה תופעה 'מעניינת' בקרב חברי הקבוצים של חזרה לשורשים ערב בחירות ואמונה בתחיית המתים. ש"ס, באמצעות משקיפיה, תפעל למנוע תופעה צבועה זו".

בתנועות הקיבוציות הגיבו בביטול ובבדיחות על כוונת המפלגה החרדית. "הם יתקבלו בכבוד, ואני רוצה לברך אותם, אני רק מציע להם לבוא בלי התחפושת", אומר מזכיר התנועה הקיבוצית המאוחדת (תק"מ), גברי בר גיל. "התנועה הקיבוצית, בלשון המעטה, לא ידועה כמגזר שבו הבעיה. זה בסך הכל גימיק בחירות, לא יותר".

גם מזכיר השומר הצעיר, יניב שגיא, אומר שבקיבוצים ישמחו לארח את אנשי ש"ס ואפילו מוצא בכך רווח אלקטורלי למועמד שלהם, אהוד ברק. "ככה הם גם יווכחו שאין זיופים וגם יבזבזו את הזמן שלהם בקיבוצים במקום לעסוק בדברים אחרים הקשורים למערכת הבחירות מטעם ש"ס".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully