וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מוביל ביאהו!

3.3.2001 / 18:53

על-פי מדד ה"באז" של יאהו, אריאל שרון מוביל בשבועיים האחרונים במידת העניין של הגולשים מכל העולם; הנתונים נבדקו בקרב 180 מיליון גולשים


מספר הגולשים המחפשים מידע על אריק שרון באמצעות האינטרנט, בארבעת החודשים האחרונים עולה על אלו המחפשים מידע על אהוד ברק. כך עולה מנתוני אינדקס "באז".
((Yahoo! Buzz Index של אתר יאהו העולמי.

יאהו אינדקס באז, היא מערכת מחקר שיווקית אינטראקטיבית, שפותחה על ידי יאהו ומטרתה למדוד את רמת העניין של הציבור במותגים, טכנולוגיות, אנשים, קמפיינים פרסומיים ועוד באמצעות האינטרנט בזמן אמת. המדד מסכם ומדרג מגמות חיפוש מידע של 180מיליון גולשים ייחודים המגיעים לאתר מידי חודש ובכך מציג את רמת העניין של קבוצת המדגם הגדולה ביותר בעולם.

נתון נוסף שעולה מן המדד, מלמד כי רמת העניין אינה מצביעה בהכרח על תודעה חיובית, כך למשל עלתה רמת העניין באריק שרון במיוחד לאחר שני אירועים מרכזיים: ביקורו בהר הבית בחודש אוקטובר אשתקד וההכרזתו על ההתמודדות לראשות הממשלה בחודש דצמבר. בשבועיים האחרונים מצביע המדד על עליה נוספת בשרון.

"הבדיקה הנוכחית נערכה במשך ארבעת החודשים האחרונים ועד היום, לאחר כל אירוע אקטואלי שהתרחש", אמר נציג יאהו בישראל, תמיר אשל. לדבריו הנתונים מלמדים על רמת עניין שווה בין שני המעומדים בתחילת ינואר, שהשתנתה לטובת שרון באמצע החודש. עם זאת מסביר אשל כי הקהילה הבינלאומית מכירה יותר את אהוד ברק, מעצם היותו ראש ממשלת ישראל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully