וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון שוקל לעזוב את הכדורגל

3.3.2001 / 18:53

בעקבות כתובות הנאצה שנכתבו על קירות בית משפחת לוזון. תלונה הוגשה למשטרת פ"ת. דני לוי: הם יתעסקו בתלונות ואנחנו נתענג על הניצחון

אירועי הדרבי הפתח תקוואי, או יותר נכון האירועים שאחרי הדרבי, עדיין לא שככו. כתובות הנאצה שרוססו על קירות בית משפחת לוזון, בעקבותיהם הוגשה תלונה במשטרת פתח תקווה, גרמו לעמוס לוזון הלם והוא שוקל לעזוב את עולם הכדורגל.

איציק לוזון: "כשאתה בא לבית של אמא שלך ורואה את הכתובות על הקירות, אתה מבין שאנשים ירדו מזמן מהפסים. מאיר שמיר, כראש המערכת של הפועל פתח תקוה וכמי שאחראי על מה שקורה שם, טומן את ראשו בחול ומתעלם מההסתות ומכל מה שקורה".

בהפועל פ"ת גינו את המקרה, אך מאשימים. איציק כגן: "אסור להסכים עם איומים וחבלות. אני מזדהה עם צער או כעס של משפחת לוזון ומקווה שתתנהל חקירה, יימצאו האחראים ואנו נוקיע אותם ונתנער מהם. אל יעמידו אנשי משפחת לוזון את פני הקוזאק הנגזל. אתמול דני לוי פנה להושיט יד לעמוס לוזון וחטף אגרוף. צריך להחליט כי אנחנו יריבים ולא אויבים וכולנו יחד צריכים לחזור לשפיות. אנו מוכנים תמיד להיפגש עם הצד השני כדי לשים לכך קץ".

דני לוי: "חד משמעית, אלה לא מעשים של אוהדי הפועל. שהם יתעסקו בתלונות ואנחנו נתענג על הניצחון. הכל הבל הבלים".

אבי לוזון שלח מכתב ליו"ר הועדה המקצועית של איגוד השופטים, צבי רוזן, בבקשה שיבדוק את שיפוטו של מאיר לוי בדרבי. שחקני מכבי יקבלו פרמיה עבור נקודת ליגה, למרות ההפסד במשחק.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully