וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני, למען עתיד ילדינו

3.3.2001 / 18:53

דנה קסלר על קלטות הווידאו החדשות של בריטני ספירז ואן-סינק, ולו בשביל לראות את בריטני שוחה עם דולפינים

שני מוצרי איכות חדשים לנוער הם קלטות הווידאו של בריטני ספירז ואן-סינק. כפי שהתרשמתי מצפייה בשתי הקלטות, זו של אן-סינק, שמתעדת הופעה של הלהקה במדיסון סקוור גארדן ארינה בניו יורק, מיועדת למעריצים בלבד. אם אתם לא מבדילים בין ג'ואי, כריס, ג'סטין, ג'יי.סי ולאנס (תראו איזה יופי העתקתי את השמות מהעטיפה), זה לא בשבילכם, למרות שהקטע בו עושים אודישנים למעריצות לפני ההופעה כדי לבחור את המאושרות שיזכו לעלות לבמה ולרקוד לצד אליליהן הוא רגע קאלט נדיר. כשהנערות נשאלות מה הן מוכנות לעשות כדי להיבחר, כולן צווחות "הכל!" בהתרגשות. תחשבו על זה – האפשרויות הגלומות בדבר הן אינסופיות. אני מודה שלא שרדתי עד סוף ההופעה, אבל אני רק מקווה שבחרו את הילדה היחידה שאמרה שהיא מוכנה לאכול תולעת בשביל להיבחר. מגיע לה, רואים עליה שיש לה קלאסה ושהיא לא פריחה כמו האחרות.

הקלטת של בריטני ספירז, לעומת זאת, היא עניין אחר לגמרי. לקלטת קוראים "בריטני ספירז לייב אנד מור", והיא כוללת אינספור רגעים מקסימים בחיי הכוכבות ההזויים של בריטני, בהם היא מחיכת ומצחקקת בחינניות ובכלל נראית כמו האדם המאושר ביותר עלי אדמות. הקלטת בנויה באופן יעני-אינטראקטיבי עם אינטרפייס של מסך מחשב, רק שהצופה הוא לא זה שמטייל עם העכבר בין האופציות ולוחץ על מה שהוא רוצה לראות, אלא העורך.

החוט המקשר בין מרבית הקטעים הוא הופעת חינם של בריטני בהוואי, שמתגאה בהיותה ההופעה הגדולה ביותר שהתקיימה בחוף ואיקיקי אי פעם. אחרי שבריטני מצהירה שהיא "מתה על הוואי, כל כך יפה כאן", נפרשות בפנינו שלל פעילויות שהנערה נטלה בהן חלק בביקורה במקום. אז ככה: היא שחתה עם דולפינים, הפתיעה מעריצה בביתה, ביקרה בבית ספר והפצירה בילדים להשקיע בלימודים, למדה לרקוד ריקודי פולקלור סמואנים, השתתפה בענפי ספורט ימיים משוכללים שכוללים מצנחים ביחד עם שלושת חברות הילדות שלה, חיבקה הרבה מאוד ילדים וגם נישקה כמה תינוקות. בקצב הזה בריטני עוד תהיה נשיאת ארצות הברית.

אבל כל זה כלום לעומת השוס האמיתי של הקלטת: מקבץ של כמה מערכונים מ"סאטרדיי נייט לייב" שבריטני השתתפה בהם, כשההיי-לייט הוא מערכון בו מגלמת בריטני הום-גירל שהוציאה ספר חושפני על הדברים האפלים שמתרחשים מתחת לפני השטח במיקי מאוס קלאב. אתם חייבים לשמוע את בריטני אומרת: "Yo, Disney are wack!". רוזי פרז לא היתה עושה זאת טוב יותר. האמת שהיא כן היתה עושה זאת טוב יותר, אבל היא לא יודעת לשיר את "אופס, איי דיד איט אגיין".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully