וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גלאט ברקוביץ' ניסתה להאשים בכירים במשרד המשפטים בהדלפה"

19.6.2003 / 18:40

כך נטען בטיוטת כתב האישום שהוגש היום נגד עורכת הדין; הפרקליטות: היא ביקשה להטות תוצאות הבחירות; הפרקליטה מואשמת בהדלפת מסמך פנימי ל"הארץ" על החשדות נגד ראש הממשלה ובניו

הפרקליטות הגישה היום את טיוטת כתב האישום נגד עורכת הדין ליאורה גלט-ברקוביץ' באשמת מרמה והפרת אמונים. בכתב האישום נטען כי הפרקליטה הדליפה מסמך פנימי לעיתון "הארץ" בעניין חיקור הדין של איש העסקים סיריל קרן בקשר לחשדות נגד ראש הממשלה, אריאל שרון, ובניו עמרי וגלעד. עוד צוין בטיוטת כתב האישום כי גלאט ברקוביץ' טענה בחקירתה הראשונית שאינה מעורבת בהדלפה ואף העלתה מיוזמתה שמות של בכירים ממשרד המשפטים שהיו עלולים להיות מעורבים בה. לאחר מכן הודתה הפרקליטה בהדלפה, וטענה כי עשתה זאת "ממניעים מוסריים" בשל גיוסו של בנה לצבא.

בגלי צה"ל דווח, כי בטיוטת כתב האישום טוענת הפרקליטות כי גלאט-ברקוביץ' הדליפה את דבר החקירה נגד שרון ממניעים פוליטיים אישיים וביקשה להטות בכך את תוצאות הבחירות. היא קבעה פגישה עם העיתונאי ברוך קרא והעבירה אליו מסמכים מהחקירה.

"הכל נעשה כדי להכפיש את ראש הממשלה ערב הבחירות", נכתב בטיוטת כתב האישום. הפרקליטות ביקשה היום מבית המשפט העליון לנהל את המשפט בבית משפט השלום בחיפה - משום שהנאשמת מוכרת בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully