וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי בדרך חזרה לבית"ר

3.3.2001 / 18:53

הנתק בין מזרחי לקבוצתו לשעבר נראה אמנם סופי, אך כעת מתברר שגוטמן כבר אינו פוסל את חזרתו של האוירון לבית"ר. מזרחי התראיין ואמר שאינו מוותר על תנאים מסויימים על מנת לחזור

אלון מזרחי נמצא, כפי הנראה, בדרך חזרה לבית"ר ירושלים. דומה כי שום תסריט אינו דמיוני מדי בעונה המוטרפת של הקבוצה הירושלמית. כמו המאר שעזב ונשאר ועזב, כמו פטרוביץ' שהגיע ולא הגיע והגיע, כמו דדש שפרש וחזר ושוב פרש, כל כותרת של אתמול היא ההפך הגמור מהודעת הדובר של מחר (בעצם, גם הודעות הדובר בבית"ר זה לא הדבר היציב ביותר בעולם)...

מצבה המקצועי והמנטלי של הקבוצה לא טוב והלחץ ברחוב גובר. לפני מספר ימים פורסמו סקרים, המצביעים על רוב גדול בקרב האוהדים וגם בקרב השחקנים, המעוניינים בחזרתו של האוירון לבית"ר. עם זאת, המאמן, אלי גוטמן, היה נחוש בדעתו שאלון מזרחי לא חוזר לקבוצה, לדבריו מסיבות מקצועיות, אך כנראה גם בשל הדרדרות היחסים בין מזרחי למאמן ולמספר שחקנים בקבוצה.

אבל הכל, כאמור, נזיל למדי. העתון "מעריב" מפרסם היום, כי גוטמן כבר אינו פוסל את אפשרות חזרתו של מזרחי לקבוצה. מזרחי, כזכור, מתנה את חזרתו במספר תנאים מקצועיים ואולי גם כספיים, שאמורים בעיקר להגדיר את הסטטוס הבכיר שלו. גוטמן, מצידו, לא מסוג המאמנים שיקבלו תכתיבים מסוג זה, גם לא תחת לחץ כמו זה ששורר בקבוצה. כדי שחזרתו של החלוץ תתממש, מישהו יצטרך לרדת מהעץ.

גורמים שונים בבית"ר התפלאו על ההתבטאויות האחרונות של מזרחי בתקשורת, בהן המשיך לדרוש תנאים מסויימים כדי לחזור לבית"ר. לדברי הגורמים, המדיניות כלפי מזרחי לא תשתנה וההתבטאויות בתקשורת רק מקשות על גישור הפערים בין הצדדים. מזרחי אמר אתמול לרדיו ירושלים: "בסוף השבוע נערכה פגישה עם בית"ר מכיוון שהם שיחררו אותי ורצו שאחזור. מה שנאמר זה ביני לבין ההנהלה. מסרתי להם תנאים ואם הם יעמדו בכך, אחזור. יש לי הרבה מה למכור לכדורגל הישראלי בכלל ולבית"ר בפרט. אם אני גד זאבי או חיים אבידן, אז היום אלון מזרחי בבית"ר. אני יכול לומר שהיו לי הרבה הצעות גם מקבוצות צמרת, אבל אשמח להישאר בבית"ר עד סוף הקריירה".
מזרחי התייחס לאחד מהסקרים שפורסמו בעניינו: "ראו בעיתון את העובדה שרוב השחקנים רוצים שאחזור. לא הופתעתי מהתוצאות. כולם בבית"ר חברים שלי וזה מחזק אותי שאני צריך לחזור. יש לי פינה חמה לאוהדי בית"ר, וזה לא בשביל להתחנף. אומרים שאוהדי בית"ר עושים בעיות. תאמין לי שהם בסדר, הם אוהבים ותומכים. אני מאחל לכל קבוצה בארץ קהל כזה".

"ידיעות אחרונות" מצטט היום את ג'ובאני רוסו, שאמר "אם אלון מזרחי יחזור לבית"ר ירושלים זה יהיה טוב למועדון. אנחנו זקוקים לו". עוד אמר רוסו: "איך אפשר להרגיש טוב אחרי הפסד לחולון. אני בטוח שכל אחד נתן מאה אחוז. להגיד שלא נתנו הכל זה שטויות. מי לא רוצה לנצח? מי לא רוצה להיות אלוף? שום דבר לא סגור, אנחנו רק שש נקודות מחיפה ויש לנו עוד שני משחקים איתם. במשחקים האחרונים יכולנו לכבוש עוד 10 שערים, אבל אנחנו לחוצים ליד השער".

לאחר משחק ההפסד לצפרירים חולון הותקפו על ידי אוהדים בלמי בית"ר, מילאן סטויאנובסקי ובראנקו סאביץ'. סטויאנובסקי אמר: "זה כל כך משפיל כשצועקים ומקללים. רציתי לצאת לאוהדים, אבל סאביץ' עצר אותי".

סאביץ': "האווירה בירושלים נורא חמה. אני מבין את הכעס של האוהדים ואני מבקש סליחה על ההפסד. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק לא פחות מהם. הקרב על האליפות קשה מאוד, אין משחקים קלים. בית"ר צריכה שקט".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully